alle nickname oppbrukt?? Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er nettopp ferdig m urinveisinfeksjon. tenkte å begynne å ta tranebær (kosttilskudd) i håp om å forebygge. Har kjøpt to ulike esker, i en av eskene står det at man skal kontakte lege for å rådføre seg ved bruk av dette når man ammer. i den andre står det ingen ting om dette. noen som har erfaring / selv har spurt lege om dette? Kjempetakknemlig for svar!! PS Elendig nickname, men jeg satt en evighet og prøvde mange forskjellige, men alle var opptatt.. huff.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg var skeptisk til bruk av naturmedisiner mens jeg var gravid og mens jeg ammet - særlig hvis det stod at en burde ta kontakt med lege. Hadde nok ikk ebrukt det uten å snakke med lege først. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.