alwaysme Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg, som sikkert mange andre mødre, vandrer rundt med litt dårlig samvittighet i hverdagen, for at ungene ikke får i seg nok frukt og grønt. Det samme med transfett og e-stoffer. Derfor er jeg veldig mottakelig for slike brosjyrer osv som man finner i butikkene. Det siste nå, er et blad fra Bama. Der var det masse smarte tips om hjemmelagde tomatsauser/suppe, brunsaus med innlurte grønnsaker osv. Jeg har forsøkt endel av oppskriftene der, og det var nydelig. Hvis det er noen der ute som nå har noen deilige oppskrifter på gode middager med fisk, så hadde jeg blitt glad. Jeg hater fisk, og sliter virkelig med å lage fiskemiddager. Så gode oppskrifter og linker til gode nettsider mottas med stor takk :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Kamuflert fisk - kaller vi det når vi lager fisk for de som ikke er så glad i fiskesmaken :-) Hjemmelaget fiskegrateng er veldig populært hos oss. Ellers er det godt med laks i sånn sweet chili sauce. En annen ting jeg smakte på smaksprøve i butikken en gang var Indisk tikka masala der man brukte torsk istedenfor kylling. Det var også godt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Denne av ViViola er kjempegod, og alle hos oss liker det. Mannen min sa da jeg laget det sist at det er noe av det beste han har spist på lenge http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=3989212 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mirakelet Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg lagde noe utrolig godt en gang. Husker ikke oppskriften helt etter hodet, men det var omtrent noe sånn: 4 seifileter Lettrømme og kefir? Dill Salt Pepper Dypp seifiletene i sprø panering med salt og pepper. Stek dem pent gylne på begge sider, pisk sammen rømme og kefir sammen med dill, salt og pepper og hell dette rundt fisken i en form, la steke videre i formen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 http://www.godfisk.no/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.