Gå til innhold

Gruppeterapi. NHD?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må du velge? Hvorfor kan du ikke gjøre begge deler, eller har du ikke blitt anbefalt det?

Så det går fint an å kombinere altså..? Blir ikke det en slitsom kombinasjon med en ellers 'travel' (slitsom?)hverdag?

Jeg har vurdert dette så mye de siste dagene.

Behandleren min på lev. anbefalte meg å ta pause fra behandling noen mnd, og fokusere på å leve her og nå, og det som jeg har lært.

Jeg var veldig enig den gangen, for da var jeg ganske nedkjørt for å si det sånn.

Ellers var vi så vidt innom temaet gruppeterapi, men ikke noe vesentlig nei..

Videoannonse
Annonse
Gjest xbellax
Skrevet

Så det går fint an å kombinere altså..? Blir ikke det en slitsom kombinasjon med en ellers 'travel' (slitsom?)hverdag?

Jeg har vurdert dette så mye de siste dagene.

Behandleren min på lev. anbefalte meg å ta pause fra behandling noen mnd, og fokusere på å leve her og nå, og det som jeg har lært.

Jeg var veldig enig den gangen, for da var jeg ganske nedkjørt for å si det sånn.

Ellers var vi så vidt innom temaet gruppeterapi, men ikke noe vesentlig nei..

Garantert slitsomt ja, men det fungerer i blandt (ikke anbefalet for alle). Men du, hva føler du at du har behov for akkurat nå. Dersom du får behandling hos en terapeut kan du jo etter en tid ta en pause derfra og så forsøke litt grupper. Det viktigste (min ærlige mening) er at du får sving på fast terapi, deretter når ting går bedre kan du vurdere grupper. Men dette er bare hva jeg synes.

Skrevet

Garantert slitsomt ja, men det fungerer i blandt (ikke anbefalet for alle). Men du, hva føler du at du har behov for akkurat nå. Dersom du får behandling hos en terapeut kan du jo etter en tid ta en pause derfra og så forsøke litt grupper. Det viktigste (min ærlige mening) er at du får sving på fast terapi, deretter når ting går bedre kan du vurdere grupper. Men dette er bare hva jeg synes.

Det er veldig fint at du sier hva du mener om det. For jeg har iallefall ikke peiling.

Men du kom med kloke tanker tilbake..

Skal tenke gjennom det, jeg ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...