Gjest lyrica Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 har aldri tatt de før og lurer på hvor søvndyssende de kan være? 0 Siter
Gjest lyrica Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Jeg merket ingenting. OK, takk for svar, SMIR;) 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Du sovner som et skudd og sover glatt i 15 timer hvis ingen vekker deg. 0 Siter
Gjest lyrica Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Men hvis du derimot tar oppi 300 mg, da tenker jeg nok du føler deg dopet! =P Da ville jeg sovne inn for alltid...;( Uffda. 0 Siter
Gjest lyrica Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Du sovner som et skudd og sover glatt i 15 timer hvis ingen vekker deg. Gjør jeg:) Har kroniske nervesmerter ned i et ben (isijassmerter), og ønsker bare å få sove litt, ihvertfall, men kan man bli avhengig av dem? 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Gjør jeg:) Har kroniske nervesmerter ned i et ben (isijassmerter), og ønsker bare å få sove litt, ihvertfall, men kan man bli avhengig av dem? Tror ikke det, i hvert fall er det legen min vil gi meg får å sove på. Jeg synes de er ekle, men bedre enn å ikke sove. Synes det er skikkelig apedop, jeg har skikkelig hangover i et par timer når jeg står opp etter 8-9 timer. 0 Siter
avidi Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Gjør jeg:) Har kroniske nervesmerter ned i et ben (isijassmerter), og ønsker bare å få sove litt, ihvertfall, men kan man bli avhengig av dem? Du får garantert sove av 5 mg, det gjør iallefall jeg. Som deg bruker jeg dem for nervesmerter, de lindrer men gir en hangover neste morgen. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Du får garantert sove av 5 mg, det gjør iallefall jeg. Som deg bruker jeg dem for nervesmerter, de lindrer men gir en hangover neste morgen. Tusen takk for svar! Jeg aner ikke hva jeg kan vente, men tåler ganske sterke medisiner uten å falle om.. Håper jeg får sove:)) 0 Siter
Gjest lyrica Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Tror ikke det, i hvert fall er det legen min vil gi meg får å sove på. Jeg synes de er ekle, men bedre enn å ikke sove. Synes det er skikkelig apedop, jeg har skikkelig hangover i et par timer når jeg står opp etter 8-9 timer. Aner ikke jeg, men er ikke tilhenger av "etterdop" følelse;( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.