Lotte :o) Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 ''så har jeg problem med å finne tynne utenpåvotter som er egnet til hjemstrikka inni - uten å bli klumpete. '' Hva om du bare bruker en god, gammeldags polvott oig spretter ut teddyforet og bruker en tova ullvott inni istedet? ''Hva om du bare bruker en god, gammeldags polvott oig spretter ut teddyforet og bruker en tova ullvott inni istedet?'' Husmora kom til syne der, gitt! *s* Skal vedde på at halvparten av brukerne her, ikke vet hva en "sprettert" er for noe ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1234001489' post='4086369] ''Hva om du bare bruker en god, gammeldags polvott oig spretter ut teddyforet og bruker en tova ullvott inni istedet?'' Husmora kom til syne der, gitt! *s* Skal vedde på at halvparten av brukerne her, ikke vet hva en "sprettert" er for noe ;-) *he he* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1234001489' post='4086369] ''Hva om du bare bruker en god, gammeldags polvott oig spretter ut teddyforet og bruker en tova ullvott inni istedet?'' Husmora kom til syne der, gitt! *s* Skal vedde på at halvparten av brukerne her, ikke vet hva en "sprettert" er for noe ;-) ''Skal vedde på at halvparten av brukerne her, ikke vet hva en "sprettert" er for noe ;-)'' Joda, de fleste vet nok hva en sprettert er, det er en sånn: http://www.avkrokenfiske.com/shop/images/8416002%20Futterschleuder%20Mittel.jpg (den var ganske avansert da) en spretter derimot er en sånn: http://www.sloyd-detaljer.no/PSLWeb/Assets/ProductImages/Small/3549/3549_01.jpg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Vi brukte uforede regnvotter med ullvott inni da mine var så små. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jonia Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Troll sine votter har ull innvendig. Myke og gode, og bortimot vanntette. Koster desverre litt, ca 300 kr for et par. Vi har vært fornøyde med dem tidligere år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calendula Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Vottene til gullull har fungert veldig godt for oss på vestlandet. http://www.gullull.no/shop.asp?mid=9866999&s=1&level1=23540281 De er store i størrelsen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calendula Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Disse da: https://nostebarn.no/sites/webbutikk/Enterprise%20Portal/CITP_EPCSSItemDescription.aspx?WTID=939&WREC=43728058613&WKEY=%5b65534%3a43728058613%5d De har bomull på utsiden, helt elendige for oss på vestlandet. Gullull sine derimot er veldig gode. Må ikke forveksles med dårlige kopier på Cubus. http://www.gullull.no/shop.asp?mid=9866999&s=1&level1=23540281 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Her bruker småen Janus og Reima strikkede tynne ullvotter om det er kjølig og tørt. Er det vått bruker han Reima votter med ullfor inni. De holder han alltid varm og tørr, uansett hvor vått og kaldt det er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Toåringen min nekter å gå med annet enn hjemmestrikka, tova ullvotter. Vi har et par reimatec og et par babyhestra til pynt i barnehagen. Begge er lys rosa, har aldri vært vasket og ser fremdeles rene ut. Ullvottene hennes plukker jeg ut av tørkeskapet når vi henter henne. Ja, tova votter blir våte i snø, men ikke kalde. Man må bare ha litt flere par. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg har god erfaring med Hestravotter til små barn (både til min egen treåring og ungene i bhg jeg jobber i) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Toåringen min nekter å gå med annet enn hjemmestrikka, tova ullvotter. Vi har et par reimatec og et par babyhestra til pynt i barnehagen. Begge er lys rosa, har aldri vært vasket og ser fremdeles rene ut. Ullvottene hennes plukker jeg ut av tørkeskapet når vi henter henne. Ja, tova votter blir våte i snø, men ikke kalde. Man må bare ha litt flere par. ''Man må bare ha litt flere par. '' Nemlig. Viktig. Noen har bare ett par for tida... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hei, jeg har ikke lest hva de andre har svart. Men det beste rådet jeg kan komme med, er tova ullvotter! Utrolig varme! Og på våte dager kan han ha regnvotter (sånne helt tynne, uten fòr) oppå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 ''Man må bare ha litt flere par. '' Nemlig. Viktig. Noen har bare ett par for tida... Jaha? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1234001489' post='4086369] ''Hva om du bare bruker en god, gammeldags polvott oig spretter ut teddyforet og bruker en tova ullvott inni istedet?'' Husmora kom til syne der, gitt! *s* Skal vedde på at halvparten av brukerne her, ikke vet hva en "sprettert" er for noe ;-) Jooooda - men har nesten aldri brukt en... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Toåringen min nekter å gå med annet enn hjemmestrikka, tova ullvotter. Vi har et par reimatec og et par babyhestra til pynt i barnehagen. Begge er lys rosa, har aldri vært vasket og ser fremdeles rene ut. Ullvottene hennes plukker jeg ut av tørkeskapet når vi henter henne. Ja, tova votter blir våte i snø, men ikke kalde. Man må bare ha litt flere par. ''Man må bare ha litt flere par.'' Enig:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jooooda - men har nesten aldri brukt en... :-) *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jaha? Kan "noen" tenke seg å gjøre noe med det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Kan "noen" tenke seg å gjøre noe med det? Det kan jo tenkes det, ja? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Det kan jo tenkes det, ja? Snille annegunn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Snille annegunn. Jeg trenger kanskje litt mer presisering .p 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.