brilleslangen Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg har planer om å gå til anskaffelse av Nintendo wii... Noen som har tips til spill og tilbehør som jentene mine salnnsynligvis vil ha glede av... De blir 5 og 7år dette året.. Men det er jo et hav av spill å velge mellom så det hadde vært fint med noen tips... Og så lurer jeg på en ting ang dansematte... Hvordan virker den? brukes den kun til bestemte spill eller brukes den i stedet for fjernkontrollen til hva som helst? feks at man hopper fra pil til pil for å få figurene på skjermen til å bevege seg i ulikeretninger, og samtidig får litt trim selv??? Jeg er totalt uvitende og tar gjerne imot råd og tips... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dingsedama Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 dansemattene til wii har jeg ikke prøvd, men her i huset så har vi gått for spill som mario cart, mario galaxy, carnival (masse småspill for unger som bare vil spille litt), og når vi skulle kjøpe en ekstra remote, så kjøpte vi wii play, som er en pakke med både remote og småspill. ungene på 5, 7 og 10 digger de. vær dog obs på at det lønner seg å sjekke litt rundt før du kjøper spill. det kan ofte være opptil 3-400kr forskjell på samme spillet på forskjellige steder.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomamma Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hei Dansematte har jeg ikke sett til Wii, bare til Playstation, men WiiFit (balansebrett) er morsom trening både for barn og voksne. Ellers er både MarioKart (bilspill), WiiSport (som fulgte med konsollen) og ikke minst SingIt (finnes både med Hannah Montana/Camp Rock og High School Musical) populære spill der man spiller flere spillere samtidig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Hei Dansematte har jeg ikke sett til Wii, bare til Playstation, men WiiFit (balansebrett) er morsom trening både for barn og voksne. Ellers er både MarioKart (bilspill), WiiSport (som fulgte med konsollen) og ikke minst SingIt (finnes både med Hannah Montana/Camp Rock og High School Musical) populære spill der man spiller flere spillere samtidig. takk for tipset:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 dansemattene til wii har jeg ikke prøvd, men her i huset så har vi gått for spill som mario cart, mario galaxy, carnival (masse småspill for unger som bare vil spille litt), og når vi skulle kjøpe en ekstra remote, så kjøpte vi wii play, som er en pakke med både remote og småspill. ungene på 5, 7 og 10 digger de. vær dog obs på at det lønner seg å sjekke litt rundt før du kjøper spill. det kan ofte være opptil 3-400kr forskjell på samme spillet på forskjellige steder.. takk for tipset :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Super mario galaxy. Uslåelig. Vi har wii fit, men ikke dansematte, og en 12 år gammel jente som er helt spillhekta. Wii fit'en har slått an sånn passe. Jeg aner ikke hvor mange timer hun har brukt på super mario galaxy, men det er mange, hun har rundet spillet to ganger (Mario og Luigi, vanskeligere ande gangen...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
corazon Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hei Her er vi helt hekta. Vi har Sports (som jo følger med når du kjøper Nintendo wii), Super Mario Galaxy og et som heter Rayman Raving Rabbids TV Party. Sistnevnte er kjempegøy og anbefales varmt! Sports-spillene er bra de også, Super Mario Galaxy har ikke slått like godt an her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Super mario galaxy. Uslåelig. Vi har wii fit, men ikke dansematte, og en 12 år gammel jente som er helt spillhekta. Wii fit'en har slått an sånn passe. Jeg aner ikke hvor mange timer hun har brukt på super mario galaxy, men det er mange, hun har rundet spillet to ganger (Mario og Luigi, vanskeligere ande gangen...) takk til deg også :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2009 Hei Her er vi helt hekta. Vi har Sports (som jo følger med når du kjøper Nintendo wii), Super Mario Galaxy og et som heter Rayman Raving Rabbids TV Party. Sistnevnte er kjempegøy og anbefales varmt! Sports-spillene er bra de også, Super Mario Galaxy har ikke slått like godt an her. Takk for tips... :-) Folk er vel forskjellige, det er vel derfor man liker forskjellige ting... Men likevel greit å få en liten pekepinn på hva som kan egne seg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg synes bare du skal starte med det spillet som følger med. Mye artig der:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg synes bare du skal starte med det spillet som følger med. Mye artig der:-) Ok.. takk:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.