morsan Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Jeg synes nå det hjelper meg litt at jeg kan dele gufne hjemmenyheter med dere. Føler meg ikke så alene da ;-P Det er helt i orden:-) :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Jeg synes nå det hjelper meg litt at jeg kan dele gufne hjemmenyheter med dere. Føler meg ikke så alene da ;-P Tidligere i dag ante jeg fred og ingen fare da jeg satt meg ned framfor pc'n med noe godt å bite i.. Det som dominerte de 100 siste var jo innvolsormen. Tror det var en tråd om fiskegrateng blant alle om orm, så da måtte jeg bare forlate maskina... Den kombinasjonen ble for mye 0 Siter
Colette Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Det er helt i orden:-) :-) Så sarte dere er da, damer :-) Dette er virkeligheten for oss katte-eiere :-) Bortsett fra det, så hadde faktisk sønnen min en spolorm en gang i tiden også. Dette kan ramme alle levende vesener i gitte situasjoner. Og så firskegrateng da. Som er så godt :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Så sarte dere er da, damer :-) Dette er virkeligheten for oss katte-eiere :-) Bortsett fra det, så hadde faktisk sønnen min en spolorm en gang i tiden også. Dette kan ramme alle levende vesener i gitte situasjoner. Og så firskegrateng da. Som er så godt :-) Jepp, fiskegrateng er snadder ) 0 Siter
Colette Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Jepp, fiskegrateng er snadder ) Det er det:-) Men den må være hjemmelaget, og serveres med smeltet smør med purreringer :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Det er det:-) Men den må være hjemmelaget, og serveres med smeltet smør med purreringer :-) Ja, den skal selvsagt være hjemmelaget. Tror jeg må lage det til uka. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Det er det:-) Men den må være hjemmelaget, og serveres med smeltet smør med purreringer :-) Jeg skal ikke skryte på min mor at hun var noen stor kokk, men fiskegrateng - det kunne hun lage! Mmmmm!!! Kan noen vennligst overbevise ungene mine om at det er godt? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Tidligere i dag ante jeg fred og ingen fare da jeg satt meg ned framfor pc'n med noe godt å bite i.. Det som dominerte de 100 siste var jo innvolsormen. Tror det var en tråd om fiskegrateng blant alle om orm, så da måtte jeg bare forlate maskina... Den kombinasjonen ble for mye *ups* Sorry... Jeg lover å ikke mase mer om denne INNVOLLSORMEN ;-P 0 Siter
Colette Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Ja, den skal selvsagt være hjemmelaget. Tror jeg må lage det til uka. Du forandret overskriften, ser jeg. Kanskje like greit :-) Jeg har fiskegrateng ganske ofte, men det er en del jobb med den, synes jeg. Eller - det tar litt tid, slik som jeg gjør det. Og det blir en del kjeler å vaske opp. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Jeg skal ikke skryte på min mor at hun var noen stor kokk, men fiskegrateng - det kunne hun lage! Mmmmm!!! Kan noen vennligst overbevise ungene mine om at det er godt? Er det lenge siden du har laget det til dem? Mine unger har alltid likt det, også han som til vanlig ikke liker fisk så godt. Du har makaroni i? 0 Siter
morsan Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Tidligere i dag ante jeg fred og ingen fare da jeg satt meg ned framfor pc'n med noe godt å bite i.. Det som dominerte de 100 siste var jo innvolsormen. Tror det var en tråd om fiskegrateng blant alle om orm, så da måtte jeg bare forlate maskina... Den kombinasjonen ble for mye *he he* 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Er det lenge siden du har laget det til dem? Mine unger har alltid likt det, også han som til vanlig ikke liker fisk så godt. Du har makaroni i? Det er nok flere år siden de har smakt det, men kjenner jeg dem rett så spiser jeg vel det meste selv om jeg lager det. Men jeg har fryktelig lyst til å prøve en dag, det er jo såååå godt!!! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 *ups* Sorry... Jeg lover å ikke mase mer om denne INNVOLLSORMEN ;-P Hehe. Det går så fint atte Nå som overskriften var invollsorm og oppkast og temaet ble fiskegrateng begynte jeg å le sånn at det reiv i rockemagemusklene Ble en hard økt i går etter mange dagers pause.. 0 Siter
Colette Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Er det lenge siden du har laget det til dem? Mine unger har alltid likt det, også han som til vanlig ikke liker fisk så godt. Du har makaroni i? Ja, unger pleier å like fiskegrateng. Til og med min fiskehatende svigersønn spiser min grateng med stor apetitt :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Du forandret overskriften, ser jeg. Kanskje like greit :-) Jeg har fiskegrateng ganske ofte, men det er en del jobb med den, synes jeg. Eller - det tar litt tid, slik som jeg gjør det. Og det blir en del kjeler å vaske opp. Ja, det er litt arbeid, men jaggu verdt tiden og styret. Løk i er veldig viktig synes jeg 0 Siter
morsan Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Så sarte dere er da, damer :-) Dette er virkeligheten for oss katte-eiere :-) Bortsett fra det, så hadde faktisk sønnen min en spolorm en gang i tiden også. Dette kan ramme alle levende vesener i gitte situasjoner. Og så firskegrateng da. Som er så godt :-) he he, jeg er ikke sart sånn i virkeligheten, og hadde garantert taklet både dette og hint fra både barn og dyr, men som Ane-M sier - når mer enn halvparten av innleggene på 100 nyeste er om spy og invollsorm blir det jo veldig iøyenfallende. Kanskje har man satt seg ned foran dol med en kaffe og en nystekt vaffel som belønning for én time og tjue minutters snømåking.... Når innvolllsormen lyser mot deg smaker ikke vaffelen like godt...;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Hehe. Det går så fint atte Nå som overskriften var invollsorm og oppkast og temaet ble fiskegrateng begynte jeg å le sånn at det reiv i rockemagemusklene Ble en hard økt i går etter mange dagers pause.. ) Jeg har ikke trent med rockeringen på noen dager. Magen har blitt så flat og fin at jeg har blitt giddalaus ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Ja, unger pleier å like fiskegrateng. Til og med min fiskehatende svigersønn spiser min grateng med stor apetitt :-) Hm.... Jeg får lage det en dag og si at det å spise opp en liten porsjon kvalifiserer til ett punkt på "lønningslista", altså at de får en femmer for det slik vi gjør det med støvsuging og sånt. *Hehe* 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Det er nok flere år siden de har smakt det, men kjenner jeg dem rett så spiser jeg vel det meste selv om jeg lager det. Men jeg har fryktelig lyst til å prøve en dag, det er jo såååå godt!!! Du trenger jo ikke å si hva du har laget. Det holder å si grateng Skinke- og blomkålgrateng er også utrolig godt. I uka som gikk hadde vi pølsegrateng. Når vi har slik mat spiser nesten ikke folket potet 0 Siter
Colette Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Ja, det er litt arbeid, men jaggu verdt tiden og styret. Løk i er veldig viktig synes jeg Det bruker ikke jeg. Men har som sagt purreringer i det smeltede smøret. Ellers bruker jeg kokt torsk (som regel) og makaroni. Og jeg sparer ikke på eggene i den hvite sausen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.