Gjest mogs Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Jeg har tatt 25x2 serequel på kvelden. Har egentlig fått beskjed om å ta 25 morgen og kveld. På grunn av ekstrem tretthet har jeg tatt alt samlet om kvelden. Nå har jeg gått på de snart 4 uker, og siden det var helg tok jeg sjansen på å ta den ene på morgenen. Noe som ikke var så lurt. Kan ikke gjøre det hvis jeg ikke har anledning til å sove på dagen. Jeg tar 0,5 fluanxol 3x daglig. Tar de i løpet av første halvdel av dagen for å holde meg våken, og fluanxol 12 timer før jeg skal kjøre til jobb. I tillegg bruker jeg lamictal og cipralex Vil det redusere virkningen når jeg ikke tar den oppdelt i døgnet? Event andre alternativ? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Det er ingen godt grunn til å spre dosene ut over dagen med mindre en selv har funnet ut at det gir et bedre liv. 0 Siter
Gjest mogs Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Det er ingen godt grunn til å spre dosene ut over dagen med mindre en selv har funnet ut at det gir et bedre liv. Ok. Takk for svar. Da fortsetter jeg å ta de på kvelden. Jeg har vært bedre de siste ukene og er glad jeg kan fortsette på de. 0 Siter
frosken Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Ok. Takk for svar. Da fortsetter jeg å ta de på kvelden. Jeg har vært bedre de siste ukene og er glad jeg kan fortsette på de. Hyggelig å høre at det ser ut som om du har fått medisiner som hjelper deg, mogs :-) 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Ok. Takk for svar. Da fortsetter jeg å ta de på kvelden. Jeg har vært bedre de siste ukene og er glad jeg kan fortsette på de. Godt å se at det går bedre med deg ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.