Gå til innhold

NHD: er jeg en sånn person?

Anbefalte innlegg

sort som natta
Skrevet

Du har innimellom dårlige sosiale antenner og er relativt selvsentrert.

Selvmord er et utrolig følsom tema som vekker særdelses sterke emosjoner i mange - både de som har vært på dødens rand, og de som har opplevd selvmord hos sine kjære.

Du føler stadig et behov for å legge ut på nett dine relativt hjemmesnekra teorier om vanskelige problemstillinger. I dette tilfellet gikk det over streken for hva en del andre brukere kunne tolerere.

En ting er at det er lov å ha hjemmesnekra teorier. Noen annet er at en føler seg så viktig at alle ens teorier må legges ut på nett - også de som er krenkende for mange. Det kan oppfattes både som svært selvsentrert og grandiost.

støtter den!synes selvmordsdebatten gikk helt i vranglås,forsåvidt det samme med abort-debatten også...(begge tråder ligger på åpent)

JEG ble iallefall såret,både på egne og andres vegne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, takk for oppklaringen :-)

(Søkte på det i norsk ordbok, men fant det ikke..).

Bare hyggelig:-)

Gjest selv orker jeg ikke svare mer
Skrevet

Du er ekstremt selvsentrert, klager og syter hele tiden. Det virker som du ikke bruker tiden din på andre ting enn å fortelle andre hvor ille livet ditt er. Du drar ut lange tråder om hvor håpløs du føler at du er, men med en gang du får kritikk da syter du for det også.

At NHD i det hele tatt gidder å svare deg lengre er underlig for mitt vedkommende. Du tar jo aldri til deg en eneste ting av hva han sier, avkrefter/bekrefter, likevel skal du alltid ha meningen hans om alt og intet.

Hvis du ikke forstår at man må trå varsomt når det gjelder selvmord i forhold til etterlatte er du også sosialt uintelligent.

Jeg tror uansett hvor mange svar du får kommer du aldri til å ta til deg noe av det NHD eller andre på foruet råder deg til etter å ha lest innleggene dinse. Så det beste hadde nok vært om alle sluttet å svare på dine innlegg.

når jo ikke frem uansett!likevel irriterende når han kommer med en del mas på mine og enkelte andres tråder,det gjør det vanskeligere å ignorere.(vil jo se svarene mine)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...