Gå til innhold

deprimert

Anbefalte innlegg

Gjest trøttee
Skrevet

hei er en dame på 43 år. Sliter mye for tiden. Har vært gjenom mye i fjor adg sykdom Har vert operert i magen to ganger. så helsemessig er jeg bedre. Men er nedfor og trøtt og sliten. overrreagerer på ting som skjer. Sover dårligt. har begynt i jobb etter lang sykemelding. Burde være happy at jeg har fått meg jobb etter lang sykemelding. Har fått den arbeidstid som jeg ville. Men er ikke glad føler meg helt på bånn. Verker i hele kroppen har fibromyalaergi. går ikke på noen medesiner Hva kan jeg gjøre? Håper på svar

Videoannonse
Annonse
Onsdag1365380628
Skrevet

Hvis du sliter med depresjoner er det viktig å få hjelp med dette. Er man deprimert blir alt tungt og trist og fysiske plager kjennes mye verre. Jeg ville tatt en prat med legen. Det er ikke rart at du kjenner det slik etter det du har gjennomgådt. Å begynne i ny jobb er i seg selv en utfordring. Jeg er frisk forøvrig men begynte i ny jobb i høst. Gledet meg og synes jeg var heldig som hadde fått drømmejobben. De første ukene var knalltøffe, jeg slet med muskelsmerter og nattesøvn, og trodde tilslutt ikke jeg kom til å greie å jobbe i det hele tatt. Jeg gikk til sjefen og sa at jeg ikke var kvalifisert for jobben og ville slutte...slik ble det ikke og jeg er idag glad jeg fortsatte. Nå er alt bra og jeg gleder meg til å gå på jobb. Det håper jeg at du også vil oppleve. Lykke til.

Skrevet

Det høres ut som depresjon. Kjenner fastlegen din til dette som du skriver?

Antidepressiva (såkalte "lykkepiller") har vært til stor hjelp for meg. Det kan det være for deg og. Men manmå være tålmodig i starten. Det vil ta litt tid før de virker, gjorde iallefall det for meg. Og det kan være du må prøve flere typer AD for å finne den "riktige" for deg.

Snakk med legen din om dette.. og god bedring :-)

Gjest trøttee
Skrevet

Hvis du sliter med depresjoner er det viktig å få hjelp med dette. Er man deprimert blir alt tungt og trist og fysiske plager kjennes mye verre. Jeg ville tatt en prat med legen. Det er ikke rart at du kjenner det slik etter det du har gjennomgådt. Å begynne i ny jobb er i seg selv en utfordring. Jeg er frisk forøvrig men begynte i ny jobb i høst. Gledet meg og synes jeg var heldig som hadde fått drømmejobben. De første ukene var knalltøffe, jeg slet med muskelsmerter og nattesøvn, og trodde tilslutt ikke jeg kom til å greie å jobbe i det hele tatt. Jeg gikk til sjefen og sa at jeg ikke var kvalifisert for jobben og ville slutte...slik ble det ikke og jeg er idag glad jeg fortsatte. Nå er alt bra og jeg gleder meg til å gå på jobb. Det håper jeg at du også vil oppleve. Lykke til.

takker for hjelpen.

hvilke medesiner har dere gått på?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...