Gå til innhold

Ikea (slependen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle hatt noe de kun har på Ikea Slependen og jeg kan ikke se at det selges over nettet, det står heller ikke i katalogen kun på nettsidene (men ikke i online-katalogen der man kan bestille fra).

Noen som vet om de kan sende meg det direkte om jeg ringer Ikea Slependen? Det er to skap (40x106 cm). Hva vil det i så fall koste tro?

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

25

• Lotte :o)

17

• morsan

6

• mrxx

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du kan ikke få Leangen til å bestille det for deg?

Skrevet

Nei de gjør nok ikke det.

Hos oss manglet det 1 stk håndtak til vår nye kjøkkeninnredning og de hadde det på en annen ikea, men de sa de ikke sendte og at vi måtte dra dit selv eller få noen til å handle for oss:(

Heldigvis ble en pakke funnet nederst i en restekurv av min svoger:))

Ikea er blottet for medmenneskelighet..

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234101870' post='4087475]

Hvilke skap er det, navn og nr.

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10133981

I hvitt. Finner ikke noe bestillingsnummer på den, ikke i papirkatalogen heller. :o( Må vel ringe Ikea på Leangen og høre i morra. For jeg finner ingen annen cd/dvd-løsning enn to slike og sette på Billy vitrinedører.

Skrevet

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10133981

I hvitt. Finner ikke noe bestillingsnummer på den, ikke i papirkatalogen heller. :o( Må vel ringe Ikea på Leangen og høre i morra. For jeg finner ingen annen cd/dvd-løsning enn to slike og sette på Billy vitrinedører.

Hehe, lykke til. Ikea hjelper ikke til med sånt. I så fall må du betale frakt etc.

Gjest @krøll
Skrevet

Tror du skal ringe å høre med dem. Vet at en del av Billy-serien er på vei ut. Vi var inne på Furuset rett før jul for å kjøpe bokhylle til ene sønnen min, og måtte ta en restepakke, en hylle mye større enn jeg egentlig tenkte fordi det andre var utsolgt og kom ikke inn igjen.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234105073' post='4087513]

Hehe, lykke til. Ikea hjelper ikke til med sånt. I så fall må du betale frakt etc.

Kan gjerne betale litt i frakt jeg, men om frakten kommer seg på mer enn det skapene koster er det litt drøyt da...

Skrevet

Tror du skal ringe å høre med dem. Vet at en del av Billy-serien er på vei ut. Vi var inne på Furuset rett før jul for å kjøpe bokhylle til ene sønnen min, og måtte ta en restepakke, en hylle mye større enn jeg egentlig tenkte fordi det andre var utsolgt og kom ikke inn igjen.

Det er kun Slependen som har den hylla jeg vil ha og de har 33 stk av den! Ingen andre varehus har den. :o( Jeg har også inntrykk av at Billy er på vei ut ja.

Skrevet

Kan gjerne betale litt i frakt jeg, men om frakten kommer seg på mer enn det skapene koster er det litt drøyt da...

Brutter'n ville gjerne ha et skrivebord, og fikk til svar at da ble totalsummen ca 1500-2000. Selve skrivebordet kostet 800 kr.

Gjest høstløv
Skrevet

Det er kun Slependen som har den hylla jeg vil ha og de har 33 stk av den! Ingen andre varehus har den. :o( Jeg har også inntrykk av at Billy er på vei ut ja.

Vi kjøpte vår første Billy bokreol i 1977.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234105534' post='4087517]

Brutter'n ville gjerne ha et skrivebord, og fikk til svar at da ble totalsummen ca 1500-2000. Selve skrivebordet kostet 800 kr.

Kundevennlige Ikea. Kiss my ass.

Skrevet

Vi kjøpte vår første Billy bokreol i 1977.

Samme med BBB-reolen det, den er vel også opprinnelig fra 70-tallet. :o)

Gjest høstløv
Skrevet

Kundevennlige Ikea. Kiss my ass.

Du skrev feil det heter kundeUvennlige Ikea.

På Furuset kan man bli nødt til å stå i kø i tre forskjellige vareutleveringer på tre forskjellige plasser, hvis en kjøper skap der.

Og køene kan være lange. I en kø tok det 1 1/2 time å få utlevert et lite baderomsskap.

Skrevet

kanskje du kan få han her til å sende til deg istedet? Disse er høyere enn den du skulle ha, men til gjengjeld sier han: "CD-hyller med dør selges samlet for annonsepris."

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16232638&WT.svl=Link

Denne dama _i Trondheim_ skal selge "4 stk. IKEA Benno CD-hyller, 120 cm bred (den ene er ikke pakket ut)", men det ser ut til at ikke skapdører følger med. Får du kjøpt skapdørene på Ikea i Tr.heim kanskje?

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15933285&WT.svl=Link

Skrevet

Du skrev feil det heter kundeUvennlige Ikea.

På Furuset kan man bli nødt til å stå i kø i tre forskjellige vareutleveringer på tre forskjellige plasser, hvis en kjøper skap der.

Og køene kan være lange. I en kø tok det 1 1/2 time å få utlevert et lite baderomsskap.

Ligger ikke det meste på selvbetjeningslager som på Leangen da? Kjøkkenskap + sofaer og større møbler må man hente på lageret, men bokhyller og mindre møbler plukker man fra lagerhyllene (inne i butikken, før kassene) selv.

Skrevet

kanskje du kan få han her til å sende til deg istedet? Disse er høyere enn den du skulle ha, men til gjengjeld sier han: "CD-hyller med dør selges samlet for annonsepris."

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16232638&WT.svl=Link

Denne dama _i Trondheim_ skal selge "4 stk. IKEA Benno CD-hyller, 120 cm bred (den ene er ikke pakket ut)", men det ser ut til at ikke skapdører følger med. Får du kjøpt skapdørene på Ikea i Tr.heim kanskje?

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15933285&WT.svl=Link

1. Jeg kan ikke ha cd-søyler, jeg når jo ikke opp! Dessuten er de stygge.

2. De hyllene den dama selger er alt for lange for min vegg, dessuten er det vegghyller på 1 høyde, jeg vil ha et skap som står på golvet.

Men tænk ju!

Skrevet

1. Jeg kan ikke ha cd-søyler, jeg når jo ikke opp! Dessuten er de stygge.

2. De hyllene den dama selger er alt for lange for min vegg, dessuten er det vegghyller på 1 høyde, jeg vil ha et skap som står på golvet.

Men tænk ju!

''Jeg kan ikke ha cd-søyler, jeg når jo ikke opp!''

Mulige alternative løsninger:

1. Plasser kjærestens CD'er øverst.

2. Plasser de CD'ene du sjelden hører på øverst og invester i en lite gardintrapp

3. Få kjæresten til å gå amok med saga og sage hyllene lavere...;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...