Gå til innhold

FU:hva er tidenes grand prix låt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikkje denne har vært med, men en skikkelig slager er det ihvertfall:

*mimrer*

*Ble sendt hodestups tilbake til sin tidlige barndom* Blir nesten blank i øynene når jeg hører den der...

• Svar 154
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

45

• AneM1365380603

15

• Lillemus

13

• tonie

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Sikker Jahn Teigen! ;-)''

Nei han har vel fått 0 poeng hver gang han har vært med?

Ikke i norsk MGP

Skrevet

*Ble sendt hodestups tilbake til sin tidlige barndom* Blir nesten blank i øynene når jeg hører den der...

Eg og...

Skrevet

Herlig! Det må være fetteren til rockeulven han der:)

*he he*

Skrevet

Tror ikkje denne har vært med, men en skikkelig slager er det ihvertfall:

*mimrer*

Ja, det er det, men hva betyr egentlig det der med "högt över marken svevar betongen..."

_svever_????

Skrevet

*S* det komiske er at jeg tenkte på om jeg skulle legge ut link til den også, etter Djengis Khan;-)

Jeg klare ikke la være å synge med når jeg hører sanger jeg kjenner fra 80-tallet og en dag den der dukket opp på tv så kjæresten min på meg etterpå:"Du likte den der?!" *Hehe*

Skrevet

Ja, det er det, men hva betyr egentlig det der med "högt över marken svevar betongen..."

_svever_????

Det har jeg også alltid lurt på... Det skal vel bety at over jorden ligger et tykt lag betong og så var det ordet svever som passet best inn? Eller kanskje det har en litt annen betydning på svensk?

Skrevet

_svever_????

Nei si det?

Ps! Ikkje heng deg opp i bagateller! :-)

Skrevet

Jeg klare ikke la være å synge med når jeg hører sanger jeg kjenner fra 80-tallet og en dag den der dukket opp på tv så kjæresten min på meg etterpå:"Du likte den der?!" *Hehe*

Det trenger jo strengt tatt ikke være en _fin_ sang for at man skal få den på hjernen...;-)

Skrevet

Det trenger jo strengt tatt ikke være en _fin_ sang for at man skal få den på hjernen...;-)

''Det trenger jo strengt tatt ikke være en _fin_ sang for at man skal få den på hjernen...;-)''

Nei, det er ingen sammenheng der nei! ;o)

Skrevet

Nei det skal være sikkert og visst!!

Forøvrig en veldig god tekst også.

Skrevet

Nei det skal være sikkert og visst!!

Forøvrig en veldig god tekst også.

Jeg la merke til at til høyre i siden som kom opp står Samabtha Fox' "touch me" under "related videos"..

Bare sånn apropos irriterende sanger man får på hjernen...

Skrevet

Jeg la merke til at til høyre i siden som kom opp står Samabtha Fox' "touch me" under "related videos"..

Rart ikkje "Words" med F.R.David stod der også da.

Det var jo en haug med synge(puppe)damer som begynte på S den gangen, Sinitta og Sabrina er de eg kom på i farten.

Skrevet

_svever_????

Jeg har nå alltid sett for meg at det er høyhusene det er snakk om. Borte er de koselige trehusene og nå "svever" betongklossene der høyt over hodet ditt. Med litt (mye) godvilje får jeg det til å passe;)

Skrevet

Jeg har nå alltid sett for meg at det er høyhusene det er snakk om. Borte er de koselige trehusene og nå "svever" betongklossene der høyt over hodet ditt. Med litt (mye) godvilje får jeg det til å passe;)

Ja, jeg har tenkt som deg - man er inneklemt blant høye betonghus. Men rart lell...

Skrevet

Ja, jeg har tenkt som deg - man er inneklemt blant høye betonghus. Men rart lell...

Kanskje man er sånn passe snydens? Da svever de sikkert så fint atte:)

Skrevet

*Hehe* Når jeg skal mobbe eksen litt ekstra så ser jeg heeelt utskyldig ut og mumler:"Og noen har jo alle cd'ene til Samantha Fox også..." ;o)

Skrevet

Rart ikkje "Words" med F.R.David stod der også da.

Det var jo en haug med synge(puppe)damer som begynte på S den gangen, Sinitta og Sabrina er de eg kom på i farten.

Ikke mobb Words! *Fnys*

Skrevet

Kanskje man er sånn passe snydens? Da svever de sikkert så fint atte:)

*S*

Men det er mange artige svensktoppartekster, da.

Som f eks "lilla söta fröken Freken, i från Fyken..."

eller denne: "Jag ringer på fredag, så ses vi på lördag.."

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...