Lillemus Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Jeg har nå alltid sett for meg at det er høyhusene det er snakk om. Borte er de koselige trehusene og nå "svever" betongklossene der høyt over hodet ditt. Med litt (mye) godvilje får jeg det til å passe;) Ah! *Imponert* Det høres jo fullstendig logisk ut - det snakkes jo flere ganger om høye hus i sangen så du har helt sikkert rett. 0 Siter
morsan Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 *Hehe* Når jeg skal mobbe eksen litt ekstra så ser jeg heeelt utskyldig ut og mumler:"Og noen har jo alle cd'ene til Samantha Fox også..." ;o) LOL!! Har han virkelig?? Ser for meg Reidar som ønsket at Samantha skulle bli hans darling. "Det hadde vært schtilig - ihvertfall for meg!" 0 Siter
morsan Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Ikke mobb Words! *Fnys* Enig - Words var fin. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 *S* Men det er mange artige svensktoppartekster, da. Som f eks "lilla söta fröken Freken, i från Fyken..." eller denne: "Jag ringer på fredag, så ses vi på lördag.." ;-) Nå brakte (???) du tilbake minner fra fordums hytteturer. ) Vi (=søstrene mine og jeg og evt. en venninne) hadde ikke strøm så vi hadde ikke tv og kveldene ble benyttet til kortspill i skinn av stearinlys med radio på batteri. Fast takst hver lørdagskveld var først "Alle tiders blinkskudd" med Vidar Lønn Arnesen og deretter "Dansefot" med Erik Forfod (som jeg var kjæreste med i barnehagen!) og vi sang med på alt vi kunne, innimellom var det skremmende hvor mye vi kunne av den typen sanger... ;o) Men vanvittig koselig...*Savne* 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 LOL!! Har han virkelig?? Ser for meg Reidar som ønsket at Samantha skulle bli hans darling. "Det hadde vært schtilig - ihvertfall for meg!" Jepp. ;-D Jeg aner virkelig ikke hvorfor, hun har aldri vært hans type dame engang. Og jeg har mobbet ham for det en og annen gangen opp gjennom årene ja. *Gliser* 0 Siter
tonie Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 *S* Men det er mange artige svensktoppartekster, da. Som f eks "lilla söta fröken Freken, i från Fyken..." eller denne: "Jag ringer på fredag, så ses vi på lördag.." ;-) "Jag ringer på fredag, så ses vi på lördag.." Hehe, jammen den er jo veldig lett å tolke. Han er en ganske beige type og vet det selv. Han er langt fra sikker på at hun husker ham. Derfor ringer han på fredag så hun skal få god tid til å tenke etter og ringe venninnene for å finne ut av det hele og komme på hvem han er før de skal møtes på lørdag. See? 0 Siter
morsan Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 "Jag ringer på fredag, så ses vi på lördag.." Hehe, jammen den er jo veldig lett å tolke. Han er en ganske beige type og vet det selv. Han er langt fra sikker på at hun husker ham. Derfor ringer han på fredag så hun skal få god tid til å tenke etter og ringe venninnene for å finne ut av det hele og komme på hvem han er før de skal møtes på lørdag. See? Men hvorfor varsle fra NÅ at avtalen om å ses lørdag skal inngås på fredag? Kan de ikke bare avtale det her & nå eller hva menes? 0 Siter
tonie Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Men hvorfor varsle fra NÅ at avtalen om å ses lørdag skal inngås på fredag? Kan de ikke bare avtale det her & nå eller hva menes? Erfaring har gjort ham klok:) Alltid skal nå du være vrang, morsan 0 Siter
morsan Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Erfaring har gjort ham klok:) Alltid skal nå du være vrang, morsan Ja, dette er nok en ganske hjelpeløs fyr;-) Ikke noe for meg*S* 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Ikke mobb Words! *Fnys* Likte du den? LOL Du kan få kjøpe LPèn min, billig... 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Likte du den? LOL Du kan få kjøpe LPèn min, billig... Har ikke platespiller. ( 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Har ikke platespiller. ( http://www.youtube.com/watch?v=yHeseOjdgZI Kos deg! 0 Siter
morsan Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Uff, uff... Den eneste noenlunte decent'e opptredenen fra Ketil Stokkan i MGP. Legg forresten merke til den frekke jakkebretten. Snasent! 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=yHeseOjdgZI Kos deg! Liker den jeg. ) 0 Siter
Gjest melodi grand prix Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=yHeseOjdgZI Kos deg! deilig men irriterende låt...ble nesten litt småkåt av stemmen:P 0 Siter
morsan Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Jeg må forresten nevne en ganske ny sang som gikk rett i hjertet på meg, enda jeg ikke skjønner ett ord av hva sangen hadnler om. ;-) Det har noe med hele stemningen i sangen og med de trøstende kordamene. http://www.youtube.com/watch?v=0Sp9OOoxCJo&feature=related 0 Siter
Gjest melodi grand prix Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Jeg må forresten nevne en ganske ny sang som gikk rett i hjertet på meg, enda jeg ikke skjønner ett ord av hva sangen hadnler om. ;-) Det har noe med hele stemningen i sangen og med de trøstende kordamene. http://www.youtube.com/watch?v=0Sp9OOoxCJo&feature=related husker det var mange som var skuffet da den vant...men den er helt okay for min del:) 0 Siter
fresja Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Uff, uff... Den var fra 1990, og ok. Den jeg mente: Mias gravide lillesøster. Komponert av en slektning av meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.