Gå til innhold

FU:hva er tidenes grand prix låt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå alltid sett for meg at det er høyhusene det er snakk om. Borte er de koselige trehusene og nå "svever" betongklossene der høyt over hodet ditt. Med litt (mye) godvilje får jeg det til å passe;)

Ah! *Imponert* Det høres jo fullstendig logisk ut - det snakkes jo flere ganger om høye hus i sangen så du har helt sikkert rett.

• Svar 154
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

45

• AneM1365380603

15

• Lillemus

13

• tonie

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*Hehe* Når jeg skal mobbe eksen litt ekstra så ser jeg heeelt utskyldig ut og mumler:"Og noen har jo alle cd'ene til Samantha Fox også..." ;o)

LOL!! Har han virkelig??

Ser for meg Reidar som ønsket at Samantha skulle bli hans darling. "Det hadde vært schtilig - ihvertfall for meg!"

Skrevet

*S*

Men det er mange artige svensktoppartekster, da.

Som f eks "lilla söta fröken Freken, i från Fyken..."

eller denne: "Jag ringer på fredag, så ses vi på lördag.."

;-)

Nå brakte (???) du tilbake minner fra fordums hytteturer. :o) Vi (=søstrene mine og jeg og evt. en venninne) hadde ikke strøm så vi hadde ikke tv og kveldene ble benyttet til kortspill i skinn av stearinlys med radio på batteri. Fast takst hver lørdagskveld var først "Alle tiders blinkskudd" med Vidar Lønn Arnesen og deretter "Dansefot" med Erik Forfod (som jeg var kjæreste med i barnehagen!) og vi sang med på alt vi kunne, innimellom var det skremmende hvor mye vi kunne av den typen sanger... ;o)

Men vanvittig koselig...*Savne*

Skrevet

LOL!! Har han virkelig??

Ser for meg Reidar som ønsket at Samantha skulle bli hans darling. "Det hadde vært schtilig - ihvertfall for meg!"

Jepp. ;-D Jeg aner virkelig ikke hvorfor, hun har aldri vært hans type dame engang. Og jeg har mobbet ham for det en og annen gangen opp gjennom årene ja. *Gliser*

Skrevet

*S*

Men det er mange artige svensktoppartekster, da.

Som f eks "lilla söta fröken Freken, i från Fyken..."

eller denne: "Jag ringer på fredag, så ses vi på lördag.."

;-)

"Jag ringer på fredag, så ses vi på lördag.."

Hehe, jammen den er jo veldig lett å tolke. Han er en ganske beige type og vet det selv. Han er langt fra sikker på at hun husker ham. Derfor ringer han på fredag så hun skal få god tid til å tenke etter og ringe venninnene for å finne ut av det hele og komme på hvem han er før de skal møtes på lørdag. See? ;)

Skrevet

"Jag ringer på fredag, så ses vi på lördag.."

Hehe, jammen den er jo veldig lett å tolke. Han er en ganske beige type og vet det selv. Han er langt fra sikker på at hun husker ham. Derfor ringer han på fredag så hun skal få god tid til å tenke etter og ringe venninnene for å finne ut av det hele og komme på hvem han er før de skal møtes på lørdag. See? ;)

Men hvorfor varsle fra NÅ at avtalen om å ses lørdag skal inngås på fredag? Kan de ikke bare avtale det her & nå eller hva menes?

Skrevet

Men hvorfor varsle fra NÅ at avtalen om å ses lørdag skal inngås på fredag? Kan de ikke bare avtale det her & nå eller hva menes?

Erfaring har gjort ham klok:) Alltid skal nå du være vrang, morsan ;)

Skrevet

Erfaring har gjort ham klok:) Alltid skal nå du være vrang, morsan ;)

Ja, dette er nok en ganske hjelpeløs fyr;-) Ikke noe for meg*S*

Skrevet

Ikke mobb Words! *Fnys*

Likte du den? LOL

Du kan få kjøpe LPèn min, billig...

Skrevet

Likte du den? LOL

Du kan få kjøpe LPèn min, billig...

Har ikke platespiller. :o(

Skrevet

Uff, uff...

Den eneste noenlunte decent'e opptredenen fra Ketil Stokkan i MGP.

Legg forresten merke til den frekke jakkebretten. Snasent!

Gjest melodi grand prix
Skrevet

Jeg må forresten nevne en ganske ny sang som gikk rett i hjertet på meg, enda jeg ikke skjønner ett ord av hva sangen hadnler om. ;-) Det har noe med hele stemningen i sangen og med de trøstende kordamene.

http://www.youtube.com/watch?v=0Sp9OOoxCJo&feature=related

husker det var mange som var skuffet da den vant...men den er helt okay for min del:)

Skrevet

Uff, uff...

Den var fra 1990, og ok.

Den jeg mente:

Mias gravide lillesøster.

Komponert av en slektning av meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...