Lillemus Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 dette må være ett av de aller verste bidragene noensinne, både hva gjelder stemme"prakt", sceneopptreden og selve sangen. At sangen på norsk høres ut som "lett og svett" gjør det ikke noe mindre komisk... At ingen har nevnt Odd Børre er meg en gåte... ;o) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 ''Diggiloo-diggilei med Harreys ;)'' *springer ut på badet for å kaste opp* Hi, hi - som sagt, ikke nødvendigvis de sangene jeg synes er fine, men noen av de jeg husker 0 Siter
morsan Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 At ingen har nevnt Odd Børre er meg en gåte... ;o) Men den er jo en klassiker! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Halleluja med Milk and Honey (el noe slikt) fra Israel fra ca 1980. Hold me now med Johhny Logan fra Irland. Diggiloo-diggilei med Harreys J'aime la vie med Sandra (?) fra Belgia. Dette er noen av de sangene jeg husker. Synes ikke nødvendigvis alle er like bra, men de falt meg i øret den gang da... Antar du er født i 1970 og ergo kun 14 år da Herreys vant, så du er herved tilgitt!! 0 Siter
morsan Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Dette er den første jeg husker http://www.youtube.com/watch?v=hQXpZCVZ8C4 og jeg kan den utenat enda ;o) Å, men den er utrolig fin, da! Den var før min tid, men jeg husker de opptrådte med den på Momarkedet i 1981 i en MGP-kavalkade. Hmmmmm dette får meg til å tenke litt: Når jeg likte den sangen i den alderen jeg var i da, lurer jeg på om jeg skal trekke tilbake tilgivelsen jeg nettopp ga til Julabolng70 for at hun digga Herreys!! ;-) 0 Siter
Gjest Lilje30 Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 At ingen har nevnt Odd Børre er meg en gåte... ;o) Nå er vi over på komiske bidrag ;-) 0 Siter
Gjest Lilje30 Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Den eneste noenlunte decent'e opptredenen fra Ketil Stokkan i MGP. Legg forresten merke til den frekke jakkebretten. Snasent! og slipset på halv tolv. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Er litt sånn treg trønder på tastene her jeg da, men denne låta syns jeg veldig fin den gangen..og litt fin i dag også faktisk 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Antar du er født i 1970 og ergo kun 14 år da Herreys vant, så du er herved tilgitt!! Du har helt rett 0 Siter
Gjest melodi grand prix Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Er litt sånn treg trønder på tastene her jeg da, men denne låta syns jeg veldig fin den gangen..og litt fin i dag også faktisk ja,den er jeg og glad i:) digget den i 1991,synes det var stilig og annerledes.husker jeg ønsket den skulle vinne fremfor carola 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Alle sangene fra tiden da jeg var 10-12 år er definivt best! ;P 0 Siter
Elbereth Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Den _eneste_ jeg overhodet kan tåle å høre må være Waterloo med Abba. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. februar 2009 Skrevet 9. februar 2009 Neihei, men han der kunne jeg betalt 5000 kr. for å tilbringe en kveld en kveld på låven med. Helst i høyet:-) *Ser seg nervøst over skuldra* Pøh! Han har helt sikkert høysnue! 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Pøh! Han har helt sikkert høysnue! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.