Gå til innhold

FU:hva er tidenes grand prix låt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette må være ett av de aller verste bidragene noensinne, både hva gjelder stemme"prakt", sceneopptreden og selve sangen.

At sangen på norsk høres ut som "lett og svett" gjør det ikke noe mindre komisk...

At ingen har nevnt Odd Børre er meg en gåte... ;o)

• Svar 154
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

45

• AneM1365380603

15

• Lillemus

13

• tonie

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Diggiloo-diggilei med Harreys ;)''

*springer ut på badet for å kaste opp*

Hi, hi - som sagt, ikke nødvendigvis de sangene jeg synes er fine, men noen av de jeg husker :)

Skrevet

Men den er jo en klassiker! ;-)

Skrevet

Halleluja med Milk and Honey (el noe slikt) fra Israel fra ca 1980.

Hold me now med Johhny Logan fra Irland.

Diggiloo-diggilei med Harreys ;)

J'aime la vie med Sandra (?) fra Belgia.

Dette er noen av de sangene jeg husker. Synes ikke nødvendigvis alle er like bra, men de falt meg i øret den gang da...

Antar du er født i 1970 og ergo kun 14 år da Herreys vant, så du er herved tilgitt!!

Skrevet

Dette er den første jeg husker

http://www.youtube.com/watch?v=hQXpZCVZ8C4

og jeg kan den utenat enda ;o)

Å, men den er utrolig fin, da! Den var før min tid, men jeg husker de opptrådte med den på Momarkedet i 1981 i en MGP-kavalkade.

Hmmmmm dette får meg til å tenke litt: Når jeg likte den sangen i den alderen jeg var i da, lurer jeg på om jeg skal trekke tilbake tilgivelsen jeg nettopp ga til Julabolng70 for at hun digga Herreys!! ;-)

Gjest Lilje30
Skrevet

Nå er vi over på komiske bidrag ;-)

Gjest Lilje30
Skrevet

Den eneste noenlunte decent'e opptredenen fra Ketil Stokkan i MGP.

Legg forresten merke til den frekke jakkebretten. Snasent!

og slipset på halv tolv.

Skrevet

Er litt sånn treg trønder på tastene her jeg da, men denne låta syns jeg veldig fin den gangen..og litt fin i dag også faktisk

Skrevet

Antar du er født i 1970 og ergo kun 14 år da Herreys vant, så du er herved tilgitt!!

Du har helt rett :D

Gjest melodi grand prix
Skrevet

Er litt sånn treg trønder på tastene her jeg da, men denne låta syns jeg veldig fin den gangen..og litt fin i dag også faktisk

ja,den er jeg og glad i:) digget den i 1991,synes det var stilig og annerledes.husker jeg ønsket den skulle vinne fremfor carola

Gjest Elextra
Skrevet

Alle sangene fra tiden da jeg var 10-12 år er definivt best! ;P

Skrevet

Den _eneste_ jeg overhodet kan tåle å høre må være Waterloo med Abba.

Skrevet

Neihei, men han der kunne jeg betalt 5000 kr. for å tilbringe en kveld en kveld på låven med. Helst i høyet:-)

*Ser seg nervøst over skuldra*

Pøh! Han har helt sikkert høysnue!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...