Gå til innhold

NHD: Bruk av Melatonin som sovemedisin

Anbefalte innlegg

Onsdag1365380628
Skrevet

Jeg bruker Melatonin som hjelp til å sove, en pille på 3 mg før jeg legger meg og får god effekt av denne. Jeg pleier å bestille over internett og dette fungerer greit.

Jeg har tidligere fått Melatonin av min lege, og sist jeg var der spurte jeg etter en resept, like greit så jeg slapp bestille fra utlandet.

Jo resept kunne jeg få, men det hadde skiftet navn til Cirkadin, og kun i forpakninger på 21 tabletter. Og 2 mg. Jeg sjekket felleskatalogen og fant at prisen var flere ganger så høy som Melatonin en gang kostet.

Videre anbefalte man ikke behandling mer en noen uker sammenhengende,sikkert derfor små forpakninger.

Hva er dette for noe da? Når man endelig har funnet noe som fungerer og ikke er b-preparat eller vanedannende kommer det jammen ta restriksjoner på dette også. Har noen en naturlig forklaring på dette?

Videoannonse
Annonse
sort som natta
Skrevet

når det ble så populært innså de vel at det var penger å tjene på det,kynisk nok.synes også det nye merket var veldig dyrt,og siden jeg hadde så liten effekt,har jeg ikke bedt om det igjen

synd når det gjøres vanskeligere(og dyrere) å få noe naturlig som funker for så mange

Gjest Elextra
Skrevet

når det ble så populært innså de vel at det var penger å tjene på det,kynisk nok.synes også det nye merket var veldig dyrt,og siden jeg hadde så liten effekt,har jeg ikke bedt om det igjen

synd når det gjøres vanskeligere(og dyrere) å få noe naturlig som funker for så mange

''når det ble så populært innså de vel at det var penger å tjene på det,kynisk nok.''

Hvem er "de"? Det finnes mange produsenter og leverandører av melatonin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...