Gå til innhold

Øredobber uten nikkel

Anbefalte innlegg

Datteren min tok hull i ørene for et år siden og har kun brukt de øredobbene vi da kjøpte. Det var de dyreste og jeg mener det var kirurgisk stål (?). Jeg vil at hun skal ha det aller reneste i ørene. Nå har hun mistet den ene i dag og jeg må kjøpe et nytt par i morgen. Gull er det vel kanskje nikkel i. Er det noe som er helt uten nikkel? Titan, kirurgisk stål???

Og i så fall - hvor får jeg kjøpt det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/323844-%C3%B8redobber-uten-nikkel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gull kan inneholde nikkel ja, jeg har hatt flere par gulløredobber jeg ikke har tålt, men har også hadde noen jeg har tålt. Umulig å si med mindre gullsmeden vet hva som er i dem.

Kjøpte et par i kirurgisk plast (mener det var det det sto) og de tålte jeg, men bakdelen satt så dårlig på stangen at de falt av hver gang jeg tok av meg genseren omtrent så jeg mistet begge to ganske fort. Kjøpte dem hos en frisør, de hadde også i kirurgisk stål (?), men de kostet litt mer så jeg gadd ikke kjøpe dem i tilfelle jeg ikke tålte dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...