Gå til innhold

Vinterens første skitur!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

''Minstemor startet sent med slalom. Først i år og nå er hun 7 år. ''

Haha! Jeg startet da jeg var 16 - trodde dét var sent, jeg!

Når det sagt startet mine da de var 4 og 6. Er mer på langrennski, men gøy med slalom også.

Jeg var 18, så jeg "slår deg"! ;-)

Annonse

Hehe. Tror faktisk ikke jeg kjenner _noen_ jevnaldrede (dvs. mellom 30 og 50 ;)) i omgangskretsen som aldri har stått slalom eller telemark, evt. stått på brett :)

Har holdt meg til vanlig turlangrenn, akebrett og sprak jeg. Er jeg riktig vågal tar jeg frem snowraceren! ;o)

Ja, jeg tror ikke det spiller så stor rolle hva de starter med egentlig.

Minstemor startet sent med slalom. Først i år og nå er hun 7 år. Jeg hadde tenkt å melde henne på kurs, men ser nå at det er helt unødvendig. Hun er så tøff atte:-)

Vi kunne nok ha startet for lenge siden, for hun elsket å kjøre i nedoverbakker på langrennsski.

Eldstemann prøvde så vidt da han var 5,5 år. Året etter kjøpte vi utstyr (brukt) til han og til søstera som er to år yngre, så hun var da 4,5 år.

Minstejenta fikk utstyr jula hun var 2,5 år :-) Nå er hun snart 5 og er blitt skikkelig flink! Alle tre forresten behersker det bra!

Det er vel jeg som nå er pingla... Prøvde slalåm for første gang da jeg var 17, og har kjørt litt hver vinter (men ikke mye) fra jeg var ca 20. blir vel aldri FLINK, men jeg synes det er kjempemoro!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...