Gjest togli Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Det hørtes utrolig godt ut:o). Går det ann å bruke vanlig løk isteden for purre tror du? Er ikke så glad i purreløk,ser du..). Ca hvor mange minutter er de inne?? Jeg synes purreløken gjør mye av smaken, så det blir nok en litt annen rett når man bruker vanlig løk i Sikkert godt det også Jeg tror jeg pleier å ha den i stekovnen i 30-40 min? 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Bali er god den, synes jeg. Men jeg pleier jo å bruke den som basis, litt mer ananas, sjampinjong i. Og kanskje jeg tar oppi litt mer krydder også,- nå er det lenge siden jeg har brukt den...husker ikke helt. Frisk koriander og ristede cashewnøtter er også et godt "bidrag"... 0 Siter
Gjest @krøll Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 ost og kjeks, med vin, eller taco. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Jeg er veldig glad i "kosemat" som tapas. Da kan mye kjøpes, ferdig, f.eks. gode skinker, oster, oliven, aïoli, godt brød m.m., om du har tilgang til en butikk med godt utvalg. Har vært skrevet masse om tapas her før, så ta et søk om du vurderer dette. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Jeg er veldig glad i "kosemat" som tapas. Da kan mye kjøpes, ferdig, f.eks. gode skinker, oster, oliven, aïoli, godt brød m.m., om du har tilgang til en butikk med godt utvalg. Har vært skrevet masse om tapas her før, så ta et søk om du vurderer dette. Tapas er knallgodt, og hadde absolutt vært aktuelt. Men jeg har bestemt meg for å prøve Mariaflyflys paprikakylling! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Tapas er knallgodt, og hadde absolutt vært aktuelt. Men jeg har bestemt meg for å prøve Mariaflyflys paprikakylling! Blir sikkert bra 0 Siter
bustebeisa Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Tapas er knallgodt, og hadde absolutt vært aktuelt. Men jeg har bestemt meg for å prøve Mariaflyflys paprikakylling! Oppskrift? :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.