Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå i venterferien skal vi kjøre langt med barna. Minstemann sitter bakovervendt, og dette er dilemmaet som jeg trenger råd til - om det fins noen

Baksetet er veldig skrånende, så sjøl om setet kan stilles inn så sitter h*n veldig rett opp og ned. Syns det ser så ubehagelig ut når h*n sover...

Pappa'n får nesten ikke plass i passasjersetet pga barnesetet, og velger å kjøre hele veien. Det er ganske slitsomt på vinterføre i mange timer, og han har en kropp som egentlig ikke burde kjøre så langt heller...

Har egentlig ikke lyst til å snu setet nå, h*n er ikke to år enda. Husker vi snudde setet forrige gang like etter poden fylte to pga bilsyke, men h*n her ser ut til å trives bra som h*n sitter nå.

Vet de sitter best bakovervendt, men hva ville dere ha gjort? Fins det evt a-la nakkepute for små barn så ikke hodet henger og slenger sånn? Da h*n hadde babysete så sov h*n veldig godt i bilen, da hvilte h*n jo mer bakover. Noen andre tips?

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/323940-kj%C3%B8re-langt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke snudd barnet, men kan ikke den minste sitte bak passasjeren og den største bak føreren da? Så får føreren bedre plass?

Nakkeputer for barn finnes, slike som man legger "rundt" halsen på barnet ja. Finnes nok overalt der de selger bilutstyr + bensinstasjoner + barneutstyrsbutikker vil jeg tro.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/323940-kj%C3%B8re-langt/#findComment-2690861
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...