nedtelling Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Leste jeg riktig da jeg leste at knerten ikke skulle tilbake til skolen før uken etter 2 påskedag? Til og med mandag 13 april. stemmer dette. I England var det laaaang påskeferie, regnet ikke med så lang ferie her. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Det er vanlig å ha fri fra skolen fra palmelørdag til og med 2. påskedag. Noen ganger har skolene planleggingsdag 3. påskedag - sjekk det ut! 0 Siter
nedtelling Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Skrevet 10. februar 2009 Det er vanlig å ha fri fra skolen fra palmelørdag til og med 2. påskedag. Noen ganger har skolene planleggingsdag 3. påskedag - sjekk det ut! Det var det jeg trodde også.. men ser nå at jeg har "blingset" på kallenderen. den 13 april er 2 påskedag!!! Så da er det tilbake til skolen 3. påskedag. I England så hadde det 2 1/2 ukes ferie, her er det halvannen.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Det var det jeg trodde også.. men ser nå at jeg har "blingset" på kallenderen. den 13 april er 2 påskedag!!! Så da er det tilbake til skolen 3. påskedag. I England så hadde det 2 1/2 ukes ferie, her er det halvannen.. Håper det aldri blir innført 2,5 ukes påskeferie i skolen her! Hvem skal ta seg av de ungene som er for store for sfo, men ikke sååå store at det er greit å være hjemme alene en hel uke da?! 0 Siter
Platina Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Håper det aldri blir innført 2,5 ukes påskeferie i skolen her! Hvem skal ta seg av de ungene som er for store for sfo, men ikke sååå store at det er greit å være hjemme alene en hel uke da?! Da måtte man vel isåfall ordne seg på et eller annet vis slik som man må i sommerferien, høstferien, juleferien og vinterferien? Jeg har fem uker ferie i løpet av året. Ungene har kanskje tilsammen 11-12? Men jeg ønsker ikke lengre påskeferie jeg heller nei. 0 Siter
nedtelling Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Skrevet 10. februar 2009 Håper det aldri blir innført 2,5 ukes påskeferie i skolen her! Hvem skal ta seg av de ungene som er for store for sfo, men ikke sååå store at det er greit å være hjemme alene en hel uke da?! Ja, vi får da håpe at det ikke blir sånn. I england er det jo sånne tilstander. og nå som skolene har vært stengt i flere dager pga snø, så må jo foreldrene være hjemme med barna. men mange av foreldrene kommer seg jo heller ikke på jobb, så da her de jo anledning til å være hjemme.. men lange ferier kan være et problem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.