Gå til innhold

hvor lang påskeferie for 3 klassing?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er vanlig å ha fri fra skolen fra palmelørdag til og med 2. påskedag. Noen ganger har skolene planleggingsdag 3. påskedag - sjekk det ut!

Det var det jeg trodde også.. men ser nå at jeg har "blingset" på kallenderen. den 13 april er 2 påskedag!!! Så da er det tilbake til skolen 3. påskedag. I England så hadde det 2 1/2 ukes ferie, her er det halvannen..

Det var det jeg trodde også.. men ser nå at jeg har "blingset" på kallenderen. den 13 april er 2 påskedag!!! Så da er det tilbake til skolen 3. påskedag. I England så hadde det 2 1/2 ukes ferie, her er det halvannen..

Håper det aldri blir innført 2,5 ukes påskeferie i skolen her! Hvem skal ta seg av de ungene som er for store for sfo, men ikke sååå store at det er greit å være hjemme alene en hel uke da?!

Håper det aldri blir innført 2,5 ukes påskeferie i skolen her! Hvem skal ta seg av de ungene som er for store for sfo, men ikke sååå store at det er greit å være hjemme alene en hel uke da?!

Da måtte man vel isåfall ordne seg på et eller annet vis slik som man må i sommerferien, høstferien, juleferien og vinterferien? Jeg har fem uker ferie i løpet av året. Ungene har kanskje tilsammen 11-12?

Men jeg ønsker ikke lengre påskeferie jeg heller nei.

Ja, vi får da håpe at det ikke blir sånn. I england er det jo sånne tilstander. og nå som skolene har vært stengt i flere dager pga snø, så må jo foreldrene være hjemme med barna. men mange av foreldrene kommer seg jo heller ikke på jobb, så da her de jo anledning til å være hjemme.. men lange ferier kan være et problem.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...