Gjest prust Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Uff så forferdelig! http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/article647577.ece Jeg vet akkurat hvor dette er, og bakken kan sikkert virke forlokkende til aking, men det er veldig uoversiktelig der. Mine barn var ute og akte i kveld, i refleksvester, og de fikk beskjed om å gå godt ut i sida og stå stille hvis brøytebilen kom til eller fra akebakken. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Stakkars gutt og stakkars foreldre. Grusomt! 0 Siter
tonie Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Stakkars gutt og stakkars foreldre. Grusomt! Huff... Stakkars brøytemann også. Det må være grusomt å leve med at en har kjørt ihjel et barn. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Huff... Stakkars brøytemann også. Det må være grusomt å leve med at en har kjørt ihjel et barn. Ja, det har du helt rett i: For en tragedie. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Grusomt, både for guttens pårørende og for brøytebilsjåføren. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Grusomt, både for guttens pårørende og for brøytebilsjåføren. Ja, sjåføren må ha det fælt i kveld. Men det kan ikke være lett å brøyte inni boligfelt der det vrimler av unger. Jeg har hatt skrekk for både søppelbil og brøytebil siden den dødsulykken med søppelbil utenfor Kristiansand for 7-8 år siden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.