Lotte :o) Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Guttungen har en Bergans XO 20 liter. Den begynner å bli litt for liten. Vi er fornøyd med denne, og liker godt at det er regntrekk på den. Men: Hvilke sekker anbefales i år? Må jo spørre, fordi dette har en tendens til å endre seg over tid :-) Han er 126 cm/24 kg, liten og slank. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har ingen tips, men har en fjerdeklassing som så absolutt trenger ny sekk nå! Han er vel hakket større, ca 135 cm og 33-34 kilo. Vi har hatt Beckmann sekker til begge skolebarna, og har vært knallfornøyde med dem. Store sjanser for at det blir Beckmann igjen :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Mine har begge hatt Troll sekker på den alderen, de har også regntrekk + at de har skikkelig lokk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Mine har begge hatt Troll sekker på den alderen, de har også regntrekk + at de har skikkelig lokk. M.a.o. din datter har fortsatt Trollsekk? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1234335530' post='4089830] M.a.o. din datter har fortsatt Trollsekk? Ja, hun fikk den da hun begynte i 2. klasse og den er fremdeles passe og like fin. Hva vi gjør til høsten vet jeg ikke ennå, om sekken fortsatt passer får hun ha den en stund til, men jeg regner med hun kommer til å spørre om ny. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Ja, hun fikk den da hun begynte i 2. klasse og den er fremdeles passe og like fin. Hva vi gjør til høsten vet jeg ikke ennå, om sekken fortsatt passer får hun ha den en stund til, men jeg regner med hun kommer til å spørre om ny. Tror det blir Bergans igjen, hvis det ikke finnes andre fine sekker som ser litt sporty ut. Jeg har i grunnen aldri likt Beckmann og Troll pga design. Men, hva heter den sekken du kjøpte til sønnen, var det Norheim? Fornøyd? Var det tursekk det, kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1234336445' post='4089835] Tror det blir Bergans igjen, hvis det ikke finnes andre fine sekker som ser litt sporty ut. Jeg har i grunnen aldri likt Beckmann og Troll pga design. Men, hva heter den sekken du kjøpte til sønnen, var det Norheim? Fornøyd? Var det tursekk det, kanskje? Norheim-sekken er tursekk ja. Han har Bergans nå, studentmodellen visstnok, men ser flere unger på hans alder som har den. Jeg er ikke overbegeistret for den, den har riktignok regntrekk, men den har ikke lokk, bare glidelåser langs siden så svimete unger vil nok åpne for langt ned slik at alt seiler ut av sekken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Guttungen fikk ny sekk i 3. klasse. Kjøpte Bergans, en str større enn den han hadde hatt. Happy med den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Guttungen fikk ny sekk i 3. klasse. Kjøpte Bergans, en str større enn den han hadde hatt. Happy med den. 25-liter, eller 28-liter? (jeg vet ikke hva han hadde først ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Guttungen har en Bargans XO 28 liter, han er 4.klassing og liten av vekst. Denne (hvis lenka virker) http://www.mxsport.no/medlemmer/nord_troendelag/bjoern_stakset_sport/produkter/sekker_og_baeremeiser/bergans_xo_28l 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1234336445' post='4089835] Tror det blir Bergans igjen, hvis det ikke finnes andre fine sekker som ser litt sporty ut. Jeg har i grunnen aldri likt Beckmann og Troll pga design. Men, hva heter den sekken du kjøpte til sønnen, var det Norheim? Fornøyd? Var det tursekk det, kanskje? Junior her fikk ny skolesekk fra Norheim da han begynte i 5. klasse. Han er veldig fornøyd med den mtp rominndeling etc. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Junior her fikk ny skolesekk fra Norheim da han begynte i 5. klasse. Han er veldig fornøyd med den mtp rominndeling etc. Ja, jeg har sett disse i fjor en gang. Men, jeg lurer på om Norheim kanskje har slutta å produsere sekker? Jeg ser bare en type sekk på G-Sports sider... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Junior her fikk ny skolesekk fra Norheim da han begynte i 5. klasse. Han er veldig fornøyd med den mtp rominndeling etc. Har du link til den modellen eller noe som likner? Vi skal ha ny sekk til høsten, altså ved starten av 5. klasse. Junior handler / velger på menns vis (med fokus på å bli fort ferdig), så det er greit om jeg har noen alternativer klare... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Har du link til den modellen eller noe som likner? Vi skal ha ny sekk til høsten, altså ved starten av 5. klasse. Junior handler / velger på menns vis (med fokus på å bli fort ferdig), så det er greit om jeg har noen alternativer klare... Vet du, jeg prøvde å finne link før jeg svarte Lotte, men fant bare andre type sekker - mer "tursekker". Kanskje den har gått ut av produksjon? ref det Lotte skriver under. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1234341916' post='4089904] Ja, jeg har sett disse i fjor en gang. Men, jeg lurer på om Norheim kanskje har slutta å produsere sekker? Jeg ser bare en type sekk på G-Sports sider... Ja, jeg så det jeg også. Mener å huske det var på G-sport vi kjøpte sekken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Vet du, jeg prøvde å finne link før jeg svarte Lotte, men fant bare andre type sekker - mer "tursekker". Kanskje den har gått ut av produksjon? ref det Lotte skriver under. Hvis den var funksjonell og praktisk, har den sikkert gått ut av produksjon. Det høres helt normalt ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hvis den var funksjonell og praktisk, har den sikkert gått ut av produksjon. Det høres helt normalt ut. he he... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Ja, jeg så det jeg også. Mener å huske det var på G-sport vi kjøpte sekken. http://www.gsport.no/Misc/Product/?productid=712703(BC_7) Er det denne? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1234342310' post='4089917] http://www.gsport.no/Misc/Product/?productid=712703(BC_7) Er det denne? Nei, den har en slags frontlomme som er mindre enn det bakenfor, og så har den to ulike blåfarger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Nei, den har en slags frontlomme som er mindre enn det bakenfor, og så har den to ulike blåfarger. Ok... Skal ta meg en tur på g-sport å se - jeg synes å huske at den modellen du mener har regntrekk også... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.