Gå til innhold

Mors antrekk på første skoledag

Anbefalte innlegg

Gjest Lilje30
Skrevet

Det var enda gått gutten er blind, så han slapp å skjemmes av mor.

Skrevet

Lyserosa støvletter på mennesker over myndighetsalder burde vært forbudt ved lov. *Grøss*

Skrevet

Spiller jo ingen rolle hvilket antrekk mødrene har på første skoledag her. Dette er jo en skole for blinde ;-)

Skrevet

Spiller jo ingen rolle hvilket antrekk mødrene har på første skoledag her. Dette er jo en skole for blinde ;-)

Mødrene kler seg ikke for de andre barna vet du, de kler seg for de andre mødrene. ;o)

Skrevet

*he he*

Skrevet

Selv nøyde jeg meg med _blek_rosa høyhælte støvletter...;-)

Skrevet

Mødrene kler seg ikke for de andre barna vet du, de kler seg for de andre mødrene. ;o)

Sant. :o)

Skrevet

Det har du selvsagt rett i ;-)

Arvelig blindhet? ;-)

Skrevet

Det har du selvsagt rett i ;-)

Arvelig blindhet? ;-)

*Fnis* Man kan nok være "blind" på flere måter ja. På samme vis som spesielt barn til tider har selektiv hørsel... ;o)

Skrevet

Åhh, typisk, akurt det antrekket har jeg på meg i dag. Tenkte jeg skulle spare det til sønn skulle begynne på skolen, men nå klarte jeg ikke å dy meg lenger, og slang det på ;-)

Skrevet

*Fnis* Man kan nok være "blind" på flere måter ja. På samme vis som spesielt barn til tider har selektiv hørsel... ;o)

Jepp;)

Gjest @krøll
Skrevet

I motsetning til en del andre kjendiser jeg har sett, har hun iallefall klær på mesteparten av kroppen. De støvlettene var så sinnsyke at de faktisk var litt stilige. Men jeg hadde ikke brukt dem selv. Hmmmm, jo kanskje, i mitt yrke hadde de vært gode til å kunne holde folk våkne.

Skrevet

Lyserosa støvletter på mennesker over myndighetsalder burde vært forbudt ved lov. *Grøss*

''Lyserosa støvletter på mennesker over myndighetsalder burde vært forbudt ved lov.''

For det første, det der er da langt fra lysrosa. Det er mer cerise.

For det andre er det ikke sikkert den mentale alderen er lik den som står på papiret.

Det _jeg_ tenkte mest på da jeg så artikkelen er at såkalte kjendiser strir med mye av det samme som vi vanlig dødelige. Men vi slipper unna papparazziene, lucky us. Syns liksom antrekket kom i andre rekke. :-)

Skrevet

Hehe jeg synes hun var kul jeg da! Ville naturligvis aldri gått sånn selv, men hun er jo kjendis og tidligere glamourmodell så det passer jo til imaget hennes.

Gjest Elextra
Skrevet

''Lyserosa støvletter på mennesker over myndighetsalder burde vært forbudt ved lov.''

For det andre er det ikke sikkert den mentale alderen er lik den som står på papiret.

Det _jeg_ tenkte mest på da jeg så artikkelen er at såkalte kjendiser strir med mye av det samme som vi vanlig dødelige. Men vi slipper unna papparazziene, lucky us. Syns liksom antrekket kom i andre rekke. :-)

''Syns liksom antrekket kom i andre rekke. :-)''

Hehe, helt enig.

Skrevet

Sjokkrosa vil jeg si. Grusomt uansett. ;o)

Men du har helt rett i det du sier og jeg er sjeleglad for at jeg ikke er kjendis!!!

Skrevet

Hadde jeg sett like bra ut som hun gjør, hadde det ikke kostet meg en kalori å bruke slike støvletter. HVIS jeg likte dem, da...

Syns folk kan få gå i hva de vil. Og syns tross alt det er verre med dem som møter til første skoledag iført utvaska joggebukse med knær i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...