Gjest Hva mener dere? Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er disse navna fine? Live, Ella, Ada, Runa, Jorid, Ylva, Eskil, Aksel, Gard, Jørn, Brynjar, Snorre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Signe signatur Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ja, de er fine. Personlig liker jeg ikke Snorre, men Ada og Eskil er noen av mine faviritter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ada, Ylva, Runa og Snorre synes jeg er fine. Og Loke, selv om ikke det sto Alva er også fint.. Litt trollsk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Live, Ella, Ada, Runa, Jorid, Ylva, Eskil, Aksel, Gard, Jørn, Brynjar, Snorre. Live, Ella, Runa, Ylva, Eskil, Aksel (mitt favorittnavn :-)), Gard og Jørn (mannen min heter det :-)) er flotte navn :-) Ada liker jeg ikke så godt, men det er nok fordi jeg husker ei sur Ada fra oppveksten ;-) Jorid, Brynjar og Snorre er ikke stygge navn, men heller ikke navn jeg ville brukt på mine barn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pontiac Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 De eneste jeg synes var LITT okey er Runa og Gard. Men jeg ville ikke satt noen av disse på mine barn. Men jeg er også av den litt moderne garde i forhold til navn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Live - ikke min favoritt, men greit Ella - nei Ada - tja... Runa - ikke så verst Jorid - grusomt Ylva - nydelig! Eskil - fint Aksel - næsj Gard - litt fint Jørn - fint Brynjar - nei Snorre - nja... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg liker disse best: Ada, Ylva, Eskil, Aksel, Gard 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg er ikke så glad i Gard og Brynjar. De andre synes jeg er ganske fine. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jorid og Brynjar kan jeg styre meg for. De andre liker jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ella er pent, Ylva går an. Resten = nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J31! Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jorid, Ylva, Eskil, Aksel, Gard, Jørn, Brynjar, Snorre. Disse synes jeg er fine ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Live- absolutt greit. Ella - ja. Ada - koselig Runa - ikke favoritt Jorid - for traust Ylva- under tvil Eskil - helt greit Aksel - liker det Gard-fint Jørn- njaaa...nei tror ikke det Brynjar - for "gammal kaill" Snorre - fint. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jorid og Brynjar er ikke akkurat min smak. De andre er helt ok! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fine alle sammen Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Synes de er fine, alle sammen! Aksel er jeg spesielt glad i - har en voksen sønn som heter det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Etter min mening er alle disse navnene ok... Men du... Hvis du spør fordi du venter barn(???)... hvorfor er du da så interessert i hva andre mener? Det er jo så mange meninger, og det er nok bra for det er jo med på å skape mangfoldet....Så hvis jeg var deg ville jeg valgt navn ut fra hva jeg synes selv, ikke ut fra hva andre syns... :-)... (iblandet litt sunn fornuft da, slik at man unngår uheldige kombinasjoner som feks adolf hitler o.l som det var endel skriverier om for noen uker siden... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fillolin Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Flere av disse navnene er blant de aller flotteste jeg vet! Har tilogmed brukt ett av dem selv Og hadde det ikke vært for at andre nære allerede har brukt et par av de andre så ville vi nok brukt ett til av dem denne gangen Så smaken er heldigvis forskjellig! Selv om jeg synes det er rart at ikke "alle" synes disse navnene er flotte og vakre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fillolin Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ada, Ylva, Runa og Snorre synes jeg er fine. Og Loke, selv om ikke det sto Alva er også fint.. Litt trollsk Loke? Tja... bare en vet hvor det kommer fra, så.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.