Gjest GA Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er hjemme med sjuk unge på tredje dagen i dag. Hadde egentlig tenkt at frøkna skulle på skolen i dag tidlig, men hun virket pjusk og hostete og sliten så vi ble enige om den dag til hjemme. Men NÅ fyker hun rundt med katten, klipper papirdokker, gjør lekser og skravler høl i huet på meg... Ja, ja. Sikkert ikke dumt med en dag til inne, det er jo 16 kuldegrader i dag (dvs nå har det steget til 11...) *stålsetter meg til i morgen* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Slett ikke dumt med en ekstra dag hjemme etter noe slikt. Jobber i skolen og ser veldig mange unger om dagen som kommer på skolen etter å ha vært hjemme noen dager og som igjen uteblir etter en dag eller to. Man trenger litt tid å komme seg på, selv om man som foreldre føler at det er litt på kanten å være hjemme når barna kvikner såpass til:-) Jeg har også en slik som kvikner veldig til når han kommer seg etter en sjukdomsperiode. Tror han larere energi i underbevisstheten ett eller annet sted jeg, selv om kroppen fysisk sett er utslått av feber. Og så kommer dagen da det bare _må_ ut..:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.