Gjest Pontiac Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Hvorfor forsvinner plutselig lyden min på youtube? Det er lyd på resten av pc`n så det må ha noe med selve youtube å gjøre. Samtidig som jeg kan være uten lyd så kan andre i huset ha lyd på sine pc`r. Noen som skjønner dette? 0 Siter
mrxx Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Du kan slå av og på lyden på youtube, så se etter om den er avslått. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Jeg vet! Sansynligvis for musikken i den videoen du skal se er brukt uten lov. Warner Music Group har slettet videoer (bl.a min!) og muta lyden på flere videoer i det siste. Her har du en link til en video som forklarer litt. Søker du på WMG vil du få opp flere videoer fra hissige brukere. (En video har bl.a blitt muta/sletta fordi ei jente sang en sang som det var copyright på.) 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Jeg vet! Sansynligvis for musikken i den videoen du skal se er brukt uten lov. Warner Music Group har slettet videoer (bl.a min!) og muta lyden på flere videoer i det siste. Her har du en link til en video som forklarer litt. Søker du på WMG vil du få opp flere videoer fra hissige brukere. (En video har bl.a blitt muta/sletta fordi ei jente sang en sang som det var copyright på.) Jeg har vært borti det der men da står det vel gjerne en beskjed om dette? Uansett, plutselig så var lyden borte på annet på pc nå også så da kan det virke som om at det er tidvis, korte stunder i blandt, og at det kan gjelde lydkort el. i steden for bare youtube. Har nok vært tilfeldigheter, selv om det var litt rart å se på youtube uten lyd og så plinger msn :I 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Du har på lyden på selve youtube? Ja, har mistanke fått til pc nå. Mistet plutselig lyden på en video jeg selv har lagt ut på facebook 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Du kan slå av og på lyden på youtube, så se etter om den er avslått. Det skal være i orden tror jeg. Har fått mistanke til pc siden jeg plutselig mistet lyden på en video jeg selv har lagt ut på facebook. Men det er jo så rart for i går satt jeg og så på youtube uten lyd og så plinger msn!! Hvor stiller jeg lyden på youtube foresten? Selve lydinstillinga på filmvinduet er på høyest alltid. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Jeg har vært borti det der men da står det vel gjerne en beskjed om dette? Uansett, plutselig så var lyden borte på annet på pc nå også så da kan det virke som om at det er tidvis, korte stunder i blandt, og at det kan gjelde lydkort el. i steden for bare youtube. Har nok vært tilfeldigheter, selv om det var litt rart å se på youtube uten lyd og så plinger msn :I Jo, det står en beskjed, i alle fall om videoen er borte. Vet ikke hva som skjer om bare lyden er borte. Legg ut link til videoen du skal se, så kan vi sjekke om vi hører noe. :-) 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 11. februar 2009 Skrevet 11. februar 2009 Jo, det står en beskjed, i alle fall om videoen er borte. Vet ikke hva som skjer om bare lyden er borte. Legg ut link til videoen du skal se, så kan vi sjekke om vi hører noe. :-) Takker for hjelpen, men jeg pløyet gjennom flere i går bare på måfå for å prøve....så jeg husker ikke akkurat hvem jeg slet med. Men når jeg får samme problem igjen så skal jeg legge ut en link til akkurat det klippet og se om dere får samme resultat 0 Siter
mrxx Skrevet 12. februar 2009 Skrevet 12. februar 2009 Det skal være i orden tror jeg. Har fått mistanke til pc siden jeg plutselig mistet lyden på en video jeg selv har lagt ut på facebook. Men det er jo så rart for i går satt jeg og så på youtube uten lyd og så plinger msn!! Hvor stiller jeg lyden på youtube foresten? Selve lydinstillinga på filmvinduet er på høyest alltid. Du har ikke "mutet" lyden da ett sted? Det bør være noe med selve youtube som er årsaken så lenge du har lyd ellers. Så let på den siden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.