Gå til innhold

Hvordan vil du bli fridd til da?

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg vil vente litt jeg
Skrevet

Snart Valentines, og en del frir nok den dagen :D

Selv så har vi det slik at mannen i huset er gifteklar, kvinnen i huset er mer på å vente ;)

Vet ikke helt hvordan jeg ville ønsket at han fridde til meg hvis så skulle skje...men det måtte jo vært litt romantisk da.

Siden jeg er den som ikke er helt gifteklar ennå så er dette altså ikke så godt gjennomtenkt.

Men du da, hvis du ønsker at din kjæreste skulle fri til deg på St. Valentinesdagen, hvordan ville du ønsket at han fridde til deg da :)

Bare sånn for å få i gang en smårosa tråd :D

Skrevet

På standpiknik på kvelden, under måneskinn med sjampis og jordbær.. nakenbading i sjøen etterpå. Bål og pledd.. Mmmmmmmm..... Superklissete. Hehe.. :)

Eller hvis vi skulle på hyttetur på fjellet, og når vi kom opp var hytta ferdig "fyra opp" med ild i peisen med saueskinn og masse puter foran, klar middag/mat og vin. Vil at han skal spørre meg face to face, og ha en nydelig ring på lur. jeg er gifteklar kjenner jeg, men vil bli fridd til og ikke fri selv. :o)

Gjest Elextra
Skrevet

På standpiknik på kvelden, under måneskinn med sjampis og jordbær.. nakenbading i sjøen etterpå. Bål og pledd.. Mmmmmmmm..... Superklissete. Hehe.. :)

Eller hvis vi skulle på hyttetur på fjellet, og når vi kom opp var hytta ferdig "fyra opp" med ild i peisen med saueskinn og masse puter foran, klar middag/mat og vin. Vil at han skal spørre meg face to face, og ha en nydelig ring på lur. jeg er gifteklar kjenner jeg, men vil bli fridd til og ikke fri selv. :o)

Nakenbading i sjøen i februar? *brrrr*

Gjest Elextra
Skrevet

Enten jeg ble fridd til på valentinsdagen eller en hvilken som helst annen dag ville intensjonene bak frieriet fullstendig overskygge rammene rundt. Med andre ville det viktigste for meg være at frieriet var gjennomtenkt og kom rett fra hjertet.

Skrevet

Nakenbading i sjøen i februar? *brrrr*

hehe... nei, var i syden jeg nå når jeg drømte meg bort.. Måtte ha blitt på ferie da vettu :) Vi var på sånn piknik på stranda i sommer på Mallorca, var så koselig atte. Han fridde ikke da men..

Nå holder jeg meg helst innendørs, under pledd med tøffler, ullsokker og jakke.. brrrrrrrrr...

Skrevet

Min kjære kommer aldri til å fri (i så fall kommer jeg til å besvime!) så den oppgaven må jeg ta meg av. :o) Det er en del år frem i tid ennå, men jeg sysler med tanken av og til og plukker opp noen tips her og der. ;o)

Hvor frieriet skal foregå fikk jeg plutselig helt klart for meg forleden dag her inne på dol. :o)

Skrevet

Jeg har blitt fridd til to ganger, og begge gangene var ytterst romantisk - fordi det var den jeg var glad i som fridde.

Første gangen på helgetur bland sanddyner. Han rørt og på knærne med ringen klar.

Andre gangen på ferie i sydligere strøk i kveldssol. Der gikk han ned på kne og spurte. Ringene kjøpte vi sammen dagen etter.

Første frieri endte ikke i bryllup, men det gjorde det andre :)

Skulle jeg blitt fridd til igjen, så hadde jeg egentlig ikke brydd meg så mye om hvordan det ble gjort, som at det var skikkelig ment fra hans side.

Gjest @krøll
Skrevet

Nå er jeg altså gift, da. Min mann fridde i senga en lørdagsmorgen. Holdt på å ramle ut av senga, selv om jeg lå godt på en arm og under dyna. Først sølte jeg ut den siste kaffeskvetten, som jeg hadde fått på morningen, så gråt jeg en liten skvett, og så sa jeg: "JA!!!"

Kanskje ikke verdens mest romantiske frieri, men det holdt lenge for meg. Og så kom han hjem med en kjempebukett med røde roser og liljer på kvelden. Han hadde ikke turt å kjøpe før jeg sa ja. Han er jo bare så søt, da.

Skrevet

Synes det var veldig fint slik han gjorde det, rundt bursdagen min. Han spurte først hva jeg ønsket meg, kanskje en uke før, og smatt inn at han desverre ikke hadde råd til ringer akkurat nå (noe han sa på en lun humoristisk måte, veldig sjarmis egentlig). Da bursdagen min kom var vi på Korfu. Og nei, det var ikke på selve dagen, men litt etter. Vi tuslet hånd i hånd på stranden, og han sa at han hadde fått lønn. Hadde jeg lyst på ringer? ;) I liked that very much. Vet ikke om man kan gjøre det samme på Valentines akkurat , men...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...