Gå til innhold

SFO priser

Gjest SFO mor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fulltid på SFO koster 1000,-

Søskenmoderasjon for barn 2 er 30%, barn 3 er 50%!

Jeg skal ikke klage på prisen ser jeg, siden noen har det dobbelte og vel så det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2105,- for full plass. 1580,- for halv plass

Tror ikke det er søskenmoderasjon.

-og dette er bare 200,- billigere enn barnehage...

''-og dette er bare 200,- billigere enn barnehage...''

Ja, det er utrolig at prisforskjellen er så liten, særlig med tanke på at ungene jo er på SFO betydelig antall færre timer enn de er i barnehagen. Samtidig er det jo ingen pedagogiske krav til personell på SFO, i motsetning til i barnehager. Skjønner ikke helt hvordan de kan forsvare den prisen.

*lettere engasjert her...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er utrolig at prisforskjellen er så liten, særlig med tanke på at ungene jo er på SFO betydelig antall færre timer enn de er i barnehagen. Samtidig er det jo ingen pedagogiske krav til personell på SFO, i motsetning til i barnehager. Skjønner ikke helt hvordan de kan forsvare den prisen.

Det er jo statstilskudden som gjør forskjellen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SFO får vel ikke støtte, det gjør barnehagen. Får ikke barnehagen støtte på samme beløp som kontantstøtten er da, pr barn.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo statstilskudden som gjør forskjellen da...

Ok, det visste jeg ikke. Barnehager får statstilskudd, men ikke SFO? Det burde begge fått, spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SFO får vel ikke støtte, det gjør barnehagen. Får ikke barnehagen støtte på samme beløp som kontantstøtten er da, pr barn.?

Ja, GA gjorde meg oppmerksom på det nå. Jeg var ikke klar over at barnehager får, men ikke SFO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, GA gjorde meg oppmerksom på det nå. Jeg var ikke klar over at barnehager får, men ikke SFO.

ja, jeg så det ble dobbelt, når jeg begynte å skrive, hadde ikke hun postet infoen enda ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virkelig optimale er å ha en som er født ca. 1998 uten yngre søsken.

Kullene i den perioden kostet ca. 4000 mens de gikk i barnehagen, gikk såvidt klar av maksprisen der og fortsatte på SFO som omtrent doblet prisene til deres skolestart.

Det er virkelig investert i dagens 10-åringer, så jeg har store forventninger til dem når det gjelder f.eks. pensjonen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kullene i den perioden kostet ca. 4000 mens de gikk i barnehagen, gikk såvidt klar av maksprisen der og fortsatte på SFO som omtrent doblet prisene til deres skolestart.

Det er virkelig investert i dagens 10-åringer, så jeg har store forventninger til dem når det gjelder f.eks. pensjonen min...

Det der har jeg merket også.

Søstra som er født i 2002 har kosta oss omtrent halvparten av det storebroren kosta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest annlovinda

Her koster full plass i SFO den nette sum av 2525,- inkl. kost. Det gis ingen søskenmoderasjon. Dette er 195,- dyrere enn full plass i barnehagen her i kommunen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1800 kr/måneden i vår kommune, og så 25% søskenmoderasjon. SFO er stengt hele juli, ellers stort sett åpen, minus noen få planleggingsdager.

Det serveres varm mat en dag i uka, joghurt en dag og frukt hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1850,- uten morgentilbud. Ikke noe mat inkludert.

I Bærum er det følgende satser:

Kr. 2080 for 5 dager

Kr. 1660 for 4 dager

Kr. 1250 for 3 dager

Kr. 950 for 2 dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1996 går også fint. Vi betalte riktignok bare 1300 første året på SFO, men uansett.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1990,- inkludert et måltid og frukt. Som regel smøremåltid, men det hender at de får grøt, suppe, varme fiskekaker i hamburgerbrød, fiskepinner i pølsebrød o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...