Gjest SFO mor Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hvor mye koster full SFO plass i din kommune? (inkl. evnt uten kost) Har kommunen søskenmoderasjon? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Tror det er 2300 hos oss (i Oslo). Har ikke kjennskap til søskenmoderasjon, men tror det er noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 2000,- + kostpenger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aggathe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Fulltid på SFO koster 1000,- Søskenmoderasjon for barn 2 er 30%, barn 3 er 50%! Jeg skal ikke klage på prisen ser jeg, siden noen har det dobbelte og vel så det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 2105,- for full plass. 1580,- for halv plass Tror ikke det er søskenmoderasjon. -og dette er bare 200,- billigere enn barnehage... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 2105,- for full plass. 1580,- for halv plass Tror ikke det er søskenmoderasjon. -og dette er bare 200,- billigere enn barnehage... ''-og dette er bare 200,- billigere enn barnehage...'' Ja, det er utrolig at prisforskjellen er så liten, særlig med tanke på at ungene jo er på SFO betydelig antall færre timer enn de er i barnehagen. Samtidig er det jo ingen pedagogiske krav til personell på SFO, i motsetning til i barnehager. Skjønner ikke helt hvordan de kan forsvare den prisen. *lettere engasjert her...* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 ''-og dette er bare 200,- billigere enn barnehage...'' Ja, det er utrolig at prisforskjellen er så liten, særlig med tanke på at ungene jo er på SFO betydelig antall færre timer enn de er i barnehagen. Samtidig er det jo ingen pedagogiske krav til personell på SFO, i motsetning til i barnehager. Skjønner ikke helt hvordan de kan forsvare den prisen. *lettere engasjert her...* Det er jo statstilskudden som gjør forskjellen da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 ''-og dette er bare 200,- billigere enn barnehage...'' Ja, det er utrolig at prisforskjellen er så liten, særlig med tanke på at ungene jo er på SFO betydelig antall færre timer enn de er i barnehagen. Samtidig er det jo ingen pedagogiske krav til personell på SFO, i motsetning til i barnehager. Skjønner ikke helt hvordan de kan forsvare den prisen. *lettere engasjert her...* SFO får vel ikke støtte, det gjør barnehagen. Får ikke barnehagen støtte på samme beløp som kontantstøtten er da, pr barn.? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det er jo statstilskudden som gjør forskjellen da... Ok, det visste jeg ikke. Barnehager får statstilskudd, men ikke SFO? Det burde begge fått, spør du meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 SFO får vel ikke støtte, det gjør barnehagen. Får ikke barnehagen støtte på samme beløp som kontantstøtten er da, pr barn.? Ja, GA gjorde meg oppmerksom på det nå. Jeg var ikke klar over at barnehager får, men ikke SFO. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ja, GA gjorde meg oppmerksom på det nå. Jeg var ikke klar over at barnehager får, men ikke SFO. ja, jeg så det ble dobbelt, når jeg begynte å skrive, hadde ikke hun postet infoen enda ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 ''-og dette er bare 200,- billigere enn barnehage...'' Ja, det er utrolig at prisforskjellen er så liten, særlig med tanke på at ungene jo er på SFO betydelig antall færre timer enn de er i barnehagen. Samtidig er det jo ingen pedagogiske krav til personell på SFO, i motsetning til i barnehager. Skjønner ikke helt hvordan de kan forsvare den prisen. *lettere engasjert her...* Det virkelig optimale er å ha en som er født ca. 1998 uten yngre søsken. Kullene i den perioden kostet ca. 4000 mens de gikk i barnehagen, gikk såvidt klar av maksprisen der og fortsatte på SFO som omtrent doblet prisene til deres skolestart. Det er virkelig investert i dagens 10-åringer, så jeg har store forventninger til dem når det gjelder f.eks. pensjonen min... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det virkelig optimale er å ha en som er født ca. 1998 uten yngre søsken. Kullene i den perioden kostet ca. 4000 mens de gikk i barnehagen, gikk såvidt klar av maksprisen der og fortsatte på SFO som omtrent doblet prisene til deres skolestart. Det er virkelig investert i dagens 10-åringer, så jeg har store forventninger til dem når det gjelder f.eks. pensjonen min... Det der har jeg merket også. Søstra som er født i 2002 har kosta oss omtrent halvparten av det storebroren kosta.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Her koster full plass i SFO den nette sum av 2525,- inkl. kost. Det gis ingen søskenmoderasjon. Dette er 195,- dyrere enn full plass i barnehagen her i kommunen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 1800 kr/måneden i vår kommune, og så 25% søskenmoderasjon. SFO er stengt hele juli, ellers stort sett åpen, minus noen få planleggingsdager. Det serveres varm mat en dag i uka, joghurt en dag og frukt hver dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tralla Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 2300 ca, uten noe mat. De får en kartong melk for dagen. Der stesønnen min bor koster det 1100. Store forskjeller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 1850,- uten morgentilbud. Ikke noe mat inkludert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ino Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 1850,- uten morgentilbud. Ikke noe mat inkludert. I Bærum er det følgende satser: Kr. 2080 for 5 dager Kr. 1660 for 4 dager Kr. 1250 for 3 dager Kr. 950 for 2 dager 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det virkelig optimale er å ha en som er født ca. 1998 uten yngre søsken. Kullene i den perioden kostet ca. 4000 mens de gikk i barnehagen, gikk såvidt klar av maksprisen der og fortsatte på SFO som omtrent doblet prisene til deres skolestart. Det er virkelig investert i dagens 10-åringer, så jeg har store forventninger til dem når det gjelder f.eks. pensjonen min... 1996 går også fint. Vi betalte riktignok bare 1300 første året på SFO, men uansett..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karisma Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 1990,- inkludert et måltid og frukt. Som regel smøremåltid, men det hender at de får grøt, suppe, varme fiskekaker i hamburgerbrød, fiskepinner i pølsebrød o.l. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.