Gå til innhold

Penner og trykkblyanter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en penn som ikke sverter, ikke flyter, men som lager en fin og relativt tynn strek, men som er tykk nok til at det er hold i den.

Anbefalinger?

Syns det er vanskelig å finne gode penner. Liker ikke de med seigt blekk som sverter, og de som flyter utover. Så har vi de tusjaktige pennen som ikke passer min måte å skrive på.

Gjest høstløv
Skrevet

"Pilot super grip", fås i tre forskjellige skrivevarianter F - M og jeg vet ikke hva den siste heter. Dette er kulepenner.

Jeg skriver med F utgaven, og den er suveren.

Skrevet

Skal du skrive eller tegne med dem?

Skal skriveskriveskrive med dem.

Skrevet

I tillegg til de du har funnet der, som er gode, så finnes det en super-dupervariant av Pilot som heter "Dr. Grip" (det står i alle fall det på pennen). Den er dyr (ca. 70,-), men god, kladder ikke, er glimrende for oss venstrehendte, og den varer leeeenge!

Waow, en super-duper-dr.-penn!

Vil jeg ha det? Ja! :-)

Skrevet

Ja, det er de beste kulepenner, jeg noen gang har brukt.

Okei. Jeg skal gjøre penneinnkjøp på fredag. Takk for tips! :-)

Skrevet

De ser fine ut:-)

Hva med skrive-penner, har du tips der?

Nei, beklager:) Jeg bruker stort sett bik-penner til skrivning, og det er nok ikke det du er ute etter i det hele tatt:)

Skrevet

Nei, beklager:) Jeg bruker stort sett bik-penner til skrivning, og det er nok ikke det du er ute etter i det hele tatt:)

Jeg skal ta en stor pennetest, eller en slags penefest fredag!

Måtte bare pumpe deg litt for info siden du gjør det du gjør;-)

Skrevet

Pilot hi-techpoint V5 Grip, eller V7. De er bare best!

Noterer meg den også:-)

Skrevet

Jeg skal ta en stor pennetest, eller en slags penefest fredag!

Måtte bare pumpe deg litt for info siden du gjør det du gjør;-)

Altså en fest hvor temaet er penner? He he, det hørtes rimelig nørdete ut;-D

Skrevet

Altså en fest hvor temaet er penner? He he, det hørtes rimelig nørdete ut;-D

Hva mener du med nerdete?

Hvis jeg setter av fredags kveld for å teste penner, som jeg har kjøpt inn tidligere på dagen, sammen med ulike papirkvaliteter. Finner frem et glass vin, og setter på god musikk, og tester streken, sammenligner kvaliteter på blekk, komfort i hånden, finner vekta, kjenner på trykket og ser på streken, sammenligner spissene. Kanskje sjekker ut forskjellige farger. Ser om de ruller jevnt eller hakker opp.

Skrevet

Hva mener du med nerdete?

Hvis jeg setter av fredags kveld for å teste penner, som jeg har kjøpt inn tidligere på dagen, sammen med ulike papirkvaliteter. Finner frem et glass vin, og setter på god musikk, og tester streken, sammenligner kvaliteter på blekk, komfort i hånden, finner vekta, kjenner på trykket og ser på streken, sammenligner spissene. Kanskje sjekker ut forskjellige farger. Ser om de ruller jevnt eller hakker opp.

He he, ja, jeg mener nørdete ja;) Men det høres bra ut, skulle gjerne vært der jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...