Gå til innhold

Hvordan er denne treninga?

Gjest har ikke kapasitet til mer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trener på ellipsemaskinen min hver dag. På slitne dager minst 15 minutter, som regel 30 minutter. Det er en god ellipsemaskin men den er ikke så avbalansert som de på treningssenterne, derfor klarer jeg heller ikke like lenge på denne.

Etter 15/30 minutter er jeg kjempesvett, det renner nedover ansiktet.

I tillegg tar jeg som regel maks av sittups jeg klarer i tre omganger. Har lest at når vi klarer få så gjør vi dem riktig. Som regel klarer jeg kanskje 20/12/6 el.

Er dette noe trening å snakke om i det hele tatt?

Skrevet

Selvfølgelig er det noe å snakke om! Gjør du dette hver dag er jo det veldig bra. Du burde kanskje prøve variere treningen litt, også er det veldig bra å trene styrke innimellom også. Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt meg noen vekter å trene med også.

Skrevet

Visst er det trening! I forhold til de som ikke gjør noe som helst gjør du jo kjempemasse! :o)

Om du gjør akkurat det samme hver eneste gang kan du kanskje prøve å variere litt.

Skrevet

Visst er det trening! I forhold til de som ikke gjør noe som helst gjør du jo kjempemasse! :o)

Om du gjør akkurat det samme hver eneste gang kan du kanskje prøve å variere litt.

Ja men det var bra. Selv om svetten renner av meg så er det jo ikke så mange minuttene. Men kroppen min klarer ikke av så mye annet enn ellipsemaskin. Tredemølle eller å gå går ikke for bena mine, springe klarer jeg ikke. Ellipsemaskinen tar jo også hele kroppen så derfor er jeg litt glad i den.

Skrevet

Ja men det var bra. Selv om svetten renner av meg så er det jo ikke så mange minuttene. Men kroppen min klarer ikke av så mye annet enn ellipsemaskin. Tredemølle eller å gå går ikke for bena mine, springe klarer jeg ikke. Ellipsemaskinen tar jo også hele kroppen så derfor er jeg litt glad i den.

Da holder du frem med den treningen du har begynt på. :o) Kjempeflott synes jeg!

Skrevet

Selvfølgelig er det noe å snakke om! Gjør du dette hver dag er jo det veldig bra. Du burde kanskje prøve variere treningen litt, også er det veldig bra å trene styrke innimellom også. Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt meg noen vekter å trene med også.

Det er bra at det er noe. Det er ikke så mye kroppen min klarer av annen trim, å gå på tredemølle eller ute i særlig fart får jeg vondt i bena av, løpe klarer jeg ikke. Så ellipsemaskinen som tar hele kroppen er det eneste jeg klarer av noe særlig.

Jeg kan ikke ta særlig styrke og annet pga problemer med kroppen. Derfor tar jeg bare sittups.

Skrevet

Da holder du frem med den treningen du har begynt på. :o) Kjempeflott synes jeg!

Det var godt å høre. Takk skal du ha.

Gjest ViViola
Skrevet

Klart det er trening!

Når man blir svett og får opp pulsen - så er det trening. Basta bom. Om man vasker gulv til svetten siler eller om man er på ei maskin spiller ingen rolle, kroppen _elsker_ det!

Stå på! (Til sommeren kan du kanskje prøve å sykle litt som avveksling, dessverre er det slik at man kan dra på seg overbelastningsskader om man har veldig ensidig aktivitet. Men det må du kjenne på selv.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...