Rith Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Takk til alle som svarte meg på tråden lenger ned, jeg fikk en aha-oppvekker. Visste ikke at man skulle ta slik hensyn! Nå har jeg fått henvisning til fysioterapeaut og skal ringe ei som er spesialist på bekken i morgen, men hvordan er det med kostnadene? Det ble skrevet at det var gratis i et av innleggene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Tidligere var det sånn at det måtte stå "bekkenløsning med gangvansker" eller noe sånt på henvisningen for å få det dekket, men jeg vet ikke om det er sånn lenger nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rith Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Tidligere var det sånn at det måtte stå "bekkenløsning med gangvansker" eller noe sånt på henvisningen for å få det dekket, men jeg vet ikke om det er sånn lenger nå. Ja vel, jeg får rett og slett spørre fysioterapeuten da. Gangvansker? Så er det hvor ille det må være da, årsaken til at det er vondt nå er fordi bekkenet sviktet, så jeg knela og både jeg og samboeren min hørte et knekk i bekkenet. Dette er 4 dager siden, og siden har det vært vondt å gå, stå, ta på sko osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ja vel, jeg får rett og slett spørre fysioterapeuten da. Gangvansker? Så er det hvor ille det må være da, årsaken til at det er vondt nå er fordi bekkenet sviktet, så jeg knela og både jeg og samboeren min hørte et knekk i bekkenet. Dette er 4 dager siden, og siden har det vært vondt å gå, stå, ta på sko osv. Da har du gangvansker. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rith Skrevet 11. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2009 Da har du gangvansker. ) Ok..hehe jeg har bagatellisert det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rullestolbruker Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Her finner du noe informasjon om trygderettigheter http://lkb.no/trygderettigheter.php Jeg mener at du slipper for å betale egenandel ved fysioterapi for bekkenløsning under graviditeten. Er det noe du lurer på så ta kontakt med LKB, de har likemannshjelpere, som kan gi deg oppdatert informasjon. http://lkb.no/likemannshjelp.php Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isbe Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ved diagnosen "bekkenløsning med gangvansker" har man gratis behandling i svangerskapet og 6 mnd etter svangerskap. Det er viktig, dersom du har gangvansker, at det er akkurat DEN diagnosen som står på rekvisisjonen som du har med fra legen til fysioterapeuten 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.