Gjest minnah Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Jeg synes det grenser til overgrep å dytte ting i rumpa på de som ikke frivillig godtar det. Her nyanserer du plutselig ditt svært generaliserte innlegg, kanskje en idé å gjøre det før du stempler andre som overgripere. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Her nyanserer du plutselig ditt svært generaliserte innlegg, kanskje en idé å gjøre det før du stempler andre som overgripere. Tråden må jo ha blitt milelang av èn grunn? 0 Siter
morsan Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Nei, den var firkanta og smal... Vitaplex vitaminer kanskje? 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Tråden må jo ha blitt milelang av èn grunn? Skjønte ikke helt hva du mente nå..? :-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Skjønte ikke helt hva du mente nå..? :-) Bare at det sikkert har vært litt uenighet i tråden;) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. februar 2009 Skrevet 13. februar 2009 Vitaplex vitaminer kanskje? Godt mulig! Fant ikke bilde av "min" boks når jeg googlet, men den har jo sikkert endra utseende mange ganger... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 oppkast og kvalme har vi aldri hatt hos oss så den situasjonen vet jeg ikke hvordan jeg hadde taklet. ''oppkast og kvalme har vi aldri hatt hos oss så den situasjonen vet jeg ikke hvordan jeg hadde taklet.'' ??? Da må dere være en spesiell familie... 0 Siter
Gjest midia Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 ''oppkast og kvalme har vi aldri hatt hos oss så den situasjonen vet jeg ikke hvordan jeg hadde taklet.'' ??? Da må dere være en spesiell familie... Spesiell familie er vi ) Det er helt sant at vi aldri har hatt omgangssyke hos oss. 0 Siter
keith67 Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Skrevet 15. februar 2009 Her er det ingen som skal måtte føre noe inn i rumpa motvillig iallefall. Det finnes så mange andre måter å gi medisiner og måle temp på. Er man dødssyk og ikke kan få medisiner rett i blodet og heller ikke munnen så må man nok gjøre det. Var min mor overgriper? Det å ta tempen var ikke noe stas.Men jeg forsto at det var noe som måtte gjøres.Hver gang jeg ble målt hendte det at jeg ble lest eller sunget for.Men etterhvert så synes jeg at der var flaut.Ikke selve målinga.Men det å ligge med rumpa blotta.Men alt skjedde innenfor lukkede dører så ingen skulle se.Det jeg var mest redd for var at var at søskene eller andre skulle skulle stå i døra og glo.Det hendte det også.Men jeg kan ikke si at det var noe snakk om overgrep. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.