Gå til innhold

Traumatisk å ta tempen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det grenser til overgrep å dytte ting i rumpa på de som ikke frivillig godtar det.

Her nyanserer du plutselig ditt svært generaliserte innlegg, kanskje en idé å gjøre det før du stempler andre som overgripere.

• Svar 228
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

38

• Bookworm

21

• Lotte :o)

15

• Katt-ja

11

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion
Skrevet

Her nyanserer du plutselig ditt svært generaliserte innlegg, kanskje en idé å gjøre det før du stempler andre som overgripere.

Tråden må jo ha blitt milelang av èn grunn?

Skrevet

Nei, den var firkanta og smal...

Vitaplex vitaminer kanskje?

Skrevet

Tråden må jo ha blitt milelang av èn grunn?

Skjønte ikke helt hva du mente nå..? :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Skjønte ikke helt hva du mente nå..? :-)

Bare at det sikkert har vært litt uenighet i tråden;)

Skrevet

Vitaplex vitaminer kanskje?

Godt mulig! Fant ikke bilde av "min" boks når jeg googlet, men den har jo sikkert endra utseende mange ganger...

Skrevet

oppkast og kvalme har vi aldri hatt hos oss så den situasjonen vet jeg ikke hvordan jeg hadde taklet.

''oppkast og kvalme har vi aldri hatt hos oss så den situasjonen vet jeg ikke hvordan jeg hadde taklet.''

???

Da må dere være en spesiell familie...

Skrevet

''oppkast og kvalme har vi aldri hatt hos oss så den situasjonen vet jeg ikke hvordan jeg hadde taklet.''

???

Da må dere være en spesiell familie...

Spesiell familie er vi :))

Det er helt sant at vi aldri har hatt omgangssyke hos oss.

Skrevet

Her er det ingen som skal måtte føre noe inn i rumpa motvillig iallefall. Det finnes så mange andre måter å gi medisiner og måle temp på.

Er man dødssyk og ikke kan få medisiner rett i blodet og heller ikke munnen så må man nok gjøre det.

Var min mor overgriper? Det å ta tempen var ikke noe stas.Men jeg forsto at det var noe som måtte gjøres.Hver gang jeg ble målt hendte det at jeg ble lest eller sunget for.Men etterhvert så synes jeg at der var flaut.Ikke selve målinga.Men det å ligge med rumpa blotta.Men alt skjedde innenfor lukkede dører så ingen skulle se.Det jeg var mest redd for var at var at søskene eller andre skulle skulle stå i døra og glo.Det hendte det også.Men jeg kan ikke si at det var noe snakk om overgrep.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...