mariaflyfly Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Jeg prøvde også å bli melkegiver, men Rikshopitalet takket nei, de hadde mange nok da. At jeg ville gi bort melken gratis, hjalp ikke. Så utrolig dumt! Begge gangene jeg ammet, var de skrikende etter melk. Jeg ga på Riksen i '99 og Ullevål i '04 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Så utrolig dumt! Begge gangene jeg ammet, var de skrikende etter melk. Jeg ga på Riksen i '99 og Ullevål i '04 Da må det ha svingt en del. Det var i 97 at jeg tilbød Rikshospitalet melk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Er det ingen andre enn meg som reagerer på at barnet virker både velfødd og stor til å være bare en uke? Sønnen min var 4500 gr da han ble født, og på bilder ser han ut som en liten miniatyr av denne babyen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Er det ingen andre enn meg som reagerer på at barnet virker både velfødd og stor til å være bare en uke? Sønnen min var 4500 gr da han ble født, og på bilder ser han ut som en liten miniatyr av denne babyen. *Fnis* Lese teksten under bildet kanskje? Det der er hennes egen datter som er drøye året gammel. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 *Fnis* Lese teksten under bildet kanskje? Det der er hennes egen datter som er drøye året gammel. ) Hvis du ser på linken til bildene av hun og den fremmede babyen, det er ikke hennes datter ho holder opp til raping. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hadde det vært jeg som fikk hjelp med eldstejenta på denne måten hadde jeg vært overlykkelig! Jeg gjorde ikke annet enn å amme henne den første tiden, og hadde aldri nok. Hvis hun kunne få bli ordentlig mett etter et måltid så puppene mine hadde rukket å produsere litt før neste runde hadde det føltes som rene himmelen tror jeg ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg hadde nok vært fornøyd bare jeg fikk sove:) Fornøyd barn = fornøyd meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.