Gå til innhold

Firma som kan tømme leiligheten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For søppel? Midt i oppussinga, og har revet masse.. Vegger, kjøkken, dører, lister osv. Har hele leiligheten full, og lurer på om det går an å bestille noen sterke menn fra et firma som kommer med container eller bil og tømmer leiligheten for dritt?

Vi kan selvfølgelig leie container selv og bære, men det er MYE og vil ikke "bruke opp" kreftene til min kjære på det.. Stakkars han jobber seg halvt i hjæl, så er villig til å betale litt for å få noen andre til å ta det. Hvis vi leier container må vi ta det på dagtid, og det kan bli MYE.

vet du om noen firamer som kan ta sånne oppdrag og hva det evt. koster?

Takker for svar :)

Skrevet

Du får sjekke gule sider - jeg er helt overbevist om at det finnes slike firmaer.

En slketning drev et slikt forma for mange år siden, men han har forlengst pensjonert seg og flyttet på landet;-)

Skrevet

Du får sjekke gule sider - jeg er helt overbevist om at det finnes slike firmaer.

En slketning drev et slikt forma for mange år siden, men han har forlengst pensjonert seg og flyttet på landet;-)

Synd det da, ellers hadde han vært velkommen til meg :)

Men hva i alle dager skal jeg søke p? Flyttfirma? Søppeltømmer? hmm... hjernekapsiteten er ikke helt på topp i dag. Gikk en sikring i går :)

Skrevet

Er det et alternativ å leie container selv og få andre til å bære ut?

I så fall: Ring nærmeste idrettslag eller ungdomsskole og hør om de har en dugnadsgjeng som er interessert. Du må betale dem, men mindre enn et firma. Det er mange som med glede ville kaste seg over en slik jobb, forutsatt at den kan gjøres av tenåringer ledet av noen voksne.

Det profesjonelle markedet har jeg dessverre ikke greie på.

Skrevet

Synd det da, ellers hadde han vært velkommen til meg :)

Men hva i alle dager skal jeg søke p? Flyttfirma? Søppeltømmer? hmm... hjernekapsiteten er ikke helt på topp i dag. Gikk en sikring i går :)

Husriving heter demontering på fagspråk.

Skrevet

Ring korpset, bestill en container og betal dem et par tusen kroner.

Du får tømt leiligheten og sørger for korpsmusikk 17.mai...

Skrevet

Ja, eller korpset selvfølgelig. Dem glemte jeg under her :-)

Skrevet

Det var jo en kjempegod ide:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...