Gjest Elextra Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 De fleste jentene rundt her vi bor har hockeyskøyter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Da jeg var liten var det flaueste som fantes å ha gutteskøyter nemlig, men sånn er det ikke lenger har jeg skjønt. ) Det ble disse forøvrig: http://www.gsport.no/Misc/Product/?query=true&productid=518181(BC_5) Slike har sønnen min, bare blå, og de har vi vært godt fornøyd med. Genialt at lengden kan justeres. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg skal iallefall ikke bruke kunstløpskøyter mer (evt skal jeg slipe bort de nederste bremsetaggene)... Er en grunn til at jeg sitter her med brukken arm *sukk* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg skal iallefall ikke bruke kunstløpskøyter mer (evt skal jeg slipe bort de nederste bremsetaggene)... Er en grunn til at jeg sitter her med brukken arm *sukk* Det er helt problemfritt å slipe bort taggene. Det har jeg gjort på mine, jeg måtte jo det for å kunne spille hockey med ungene:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Det er helt problemfritt å slipe bort taggene. Det har jeg gjort på mine, jeg måtte jo det for å kunne spille hockey med ungene:-) Tror jeg skal gjøre det, ja - hvis jeg tør å stå på skøyter igjen ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.