Gå til innhold

Hvordan er spillet Wii bygd opp, kan en være....

Gjest Er ikke for alt for mye stillesitting

Anbefalte innlegg

Gjest Er ikke for alt for mye stillesitting

aktiv? på hvilken måte? Har en jente på 9 år som jeg gjerne kunne tenkt meg skulle være litt mer aktiv, istedet for å sitte helt stille vedr spill. Er det utviklende for barn eller ? positivt, negativt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan kjøpe Wii Fit eller Wii sports til henne - da må hun være i aktivitet når hun spiller (spesielt med Fit). Vår 11-åring fikk Fit til jul og hun driver med yoga og styrketrening - og til min overraskelse: joggeturer med håndkontrollen i lomma:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Wii Fit og Wii Sports bl.a., og det har stadig hendt at jeg har kommet hjem og funnet 4 gutter på 9 år helt røde i trynet fordi de har prøvd å sette rekord i joggetur eller push-ups eller noe annet.

Selv Mariospillene har litt bevegelse...

Wii er genial spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Kjøp!

Guttungen her er noen ganger rød i fjeset og svetten siler, da har han levd seg inn i Wii Sports. Må bruke kroppen for å svinge f.eks tennisrackerten. Jeg skal kjøpe Wii Fit også, men er ikke kommet så langt. Det sies at det er supert mtp trening.

En kamerat av oss var her en kveld, han var svett da han dro, vi hadde turnering i bowling og golf :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte Wii i går!!!

Så langt er det mest mannen som har spilt Guitar Hero (!), men det virker som om det er store muligheter for bevegelse, ja :)

Wii sport fulgte med konsollen, og vi kjøpte med et Mario-spill. Har ikke prøvd dem enda.

Og jeg ønsker meg Wii fit - hører bare masse positivt om det spillet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...