Gjest Er ikke for alt for mye stillesitting Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 aktiv? på hvilken måte? Har en jente på 9 år som jeg gjerne kunne tenkt meg skulle være litt mer aktiv, istedet for å sitte helt stille vedr spill. Er det utviklende for barn eller ? positivt, negativt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Du kan kjøpe Wii Fit eller Wii sports til henne - da må hun være i aktivitet når hun spiller (spesielt med Fit). Vår 11-åring fikk Fit til jul og hun driver med yoga og styrketrening - og til min overraskelse: joggeturer med håndkontrollen i lomma:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Vi har Wii Fit og Wii Sports bl.a., og det har stadig hendt at jeg har kommet hjem og funnet 4 gutter på 9 år helt røde i trynet fordi de har prøvd å sette rekord i joggetur eller push-ups eller noe annet. Selv Mariospillene har litt bevegelse... Wii er genial spør du meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Kjøp! Guttungen her er noen ganger rød i fjeset og svetten siler, da har han levd seg inn i Wii Sports. Må bruke kroppen for å svinge f.eks tennisrackerten. Jeg skal kjøpe Wii Fit også, men er ikke kommet så langt. Det sies at det er supert mtp trening. En kamerat av oss var her en kveld, han var svett da han dro, vi hadde turnering i bowling og golf ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Vi kjøpte Wii i går!!! Så langt er det mest mannen som har spilt Guitar Hero (!), men det virker som om det er store muligheter for bevegelse, ja Wii sport fulgte med konsollen, og vi kjøpte med et Mario-spill. Har ikke prøvd dem enda. Og jeg ønsker meg Wii fit - hører bare masse positivt om det spillet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.