Gå til innhold

Lillemus og andre: Gode bøker om å miste noen?

KaVa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

Har nå bestillt tre av bøkene, skal sjekke flere på biblioteket. Takk for gode tips!

mvh

Vil bare uttrykke min dypeste sorg for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå bestillt tre av bøkene, skal sjekke flere på biblioteket. Takk for gode tips!

mvh

Jeg har ingen tips til deg, og du har fått mange allerede, men jeg vil bare si at jeg har dere i tankene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om du har fått dette tipset,men det finnes ei bok som heter "Farvel Rune". Handler om en gutt som drukner, så temaet blir noe annet enn det dere står midt oppi.

Tenker på dere, KaVa!

*Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes tegning-smykket ble nydelig! :-)

Det smykket var jo bare kjempeflott.

Du er kjempeflink til å tegne Sigrid. Ikke rart mammaen din ble glad. Og nå har hun både tegning og et nydelig smykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes tegning-smykket ble nydelig! :-)

Jeg har akkurat kikket på smykket jeg også, det ble kjempefint - og så fort som det gikk!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat kikket på smykket jeg også, det ble kjempefint - og så fort som det gikk!

Klem fra

Takk til alle som har kommentert smykket - jeg er veldig godt fornøyd - og det er Sigrid også.

Det var viktig for meg at Sigrid skulle få se smykket, og kjenne stolthet over det. Gullsmeden var dermed svært hyggelig og prioriterte smykket, noe vi setter stor pris på. Normal leveringstid ville nok vært litt lengre, ja.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...