Gjest minnah Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 "Farvel, herr Muffin" er nydelig. Tenker på dere... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Kanskje denne kan være til nytte?? Er vel mest beregnet på bruk etter dødsfall, i sorgbearbeidingsprosessen...... http://www.bokkilden.no/SamboWeb/partner/produkt.do?produktId=2905489&rom=MP 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Har nå bestillt tre av bøkene, skal sjekke flere på biblioteket. Takk for gode tips! mvh Vil bare uttrykke min dypeste sorg for dere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg synes tegning-smykket ble nydelig! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J31! Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Har nå bestillt tre av bøkene, skal sjekke flere på biblioteket. Takk for gode tips! mvh Jeg har ingen tips til deg, og du har fått mange allerede, men jeg vil bare si at jeg har dere i tankene.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skal Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Kanskje denne kan være til nytte?? Er vel mest beregnet på bruk etter dødsfall, i sorgbearbeidingsprosessen...... http://www.bokkilden.no/SamboWeb/partner/produkt.do?produktId=2905489&rom=MP Den er iallfall veldig bra! Har brukt den sammen med barn i familien som har mistet, den var god å jobbe med både for barn og voksne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg synes tegning-smykket ble nydelig! :-) Enig! Det var et nydelig smykke, og en svært rørende ting. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusi Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg synes tegning-smykket ble nydelig! :-) Ja, smykket var virkelig nydelig. Jeg ble skikkelig rørt ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Vet ikke om du har fått dette tipset,men det finnes ei bok som heter "Farvel Rune". Handler om en gutt som drukner, så temaet blir noe annet enn det dere står midt oppi. Tenker på dere, KaVa! *Klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg synes tegning-smykket ble nydelig! :-) Ja - så fint det ble!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg synes tegning-smykket ble nydelig! :-) Helt enig, det ble kjempefint! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg synes tegning-smykket ble nydelig! :-) Enig, ordentlig koselig var det. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg synes tegning-smykket ble nydelig! :-) Skikkelig fint ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg synes tegning-smykket ble nydelig! :-) Det ble nydelig! :-) *snufs* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg synes tegning-smykket ble nydelig! :-) Det var nydelig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg synes tegning-smykket ble nydelig! :-) Det ble et kjempeflott smykke ut av tegningen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pastell Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg synes tegning-smykket ble nydelig! :-) Det smykket var jo bare kjempeflott. Du er kjempeflink til å tegne Sigrid. Ikke rart mammaen din ble glad. Og nå har hun både tegning og et nydelig smykke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg synes tegning-smykket ble nydelig! :-) Jeg har akkurat kikket på smykket jeg også, det ble kjempefint - og så fort som det gikk! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg synes tegning-smykket ble nydelig! :-) Ja - det er det virkelig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaVa Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg har akkurat kikket på smykket jeg også, det ble kjempefint - og så fort som det gikk! Klem fra Takk til alle som har kommentert smykket - jeg er veldig godt fornøyd - og det er Sigrid også. Det var viktig for meg at Sigrid skulle få se smykket, og kjenne stolthet over det. Gullsmeden var dermed svært hyggelig og prioriterte smykket, noe vi setter stor pris på. Normal leveringstid ville nok vært litt lengre, ja. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.