fru Burlefot Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 En kollega har blitt pappa og vi på jobben har samlet inn penger for å kjøpe en presang til den nye babyen. Vi har 750 kroner å handle for. Hva skal vi kjøpe? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Gavekort på en barneutstyrsbutikk? Noe fra Nøstebarn? Skinn? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Klær, ett middagssett fra Porsgrunn porselen, en bok hvor foreldrene skal skrive inn om barnet. (En slik: min første bok om meg som liten) Sølv-barnebestikk. (Men vet ikke om 750,- holder her.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Kjøp heller 1 litt dyr ting enn mange forskjellige klesplagg- det blir det nok av uansett er min erfaring. Men hva... 750 kr er liksom litt for lite til babyutstyr som voksipose, vogge, etc. Sjekk hva et bæresjal koster kanskje? Mitt berste forslag er at pengene skal brukes til fotografering hos fotograf, f.eks gavekort hos fame_ http://fame.no/?pg=gave 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Eller hva med en festdrakt f.eks fra husfliden ("hverdagsbunaden" er fin). Er imidlertid litt usikker på hva den koster... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg ville ihvertfall ikke kjøpt sølvbestikk. Jeg skjønner liksom ikke hva en baby skal med noe sånt. Heller ikke porselenskrus eller fat..et gavekort er kanskje det mest fornuftige? så kan foreldrene velge noe selv. Gavekort på fotografering syns jeg heller ikke er noe god ide. Ikke alle ønsker å dra til fotografen med barnet sitt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fillolin Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Med så mye penger ville jeg kjøpt et gavekort et eller annet sted der foreldrene både kan velge større og mindre ting. Det er slett ikke alle som liker det samme... Evt. ville jeg kjøpt en litt mindre ting (et klesplagg, en sangbok, en kopp el.l.) og lagt gavekortet inni gaven. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Det kommer mye an på hva de skaffer seg selv. Særlig til førstefødte skaffer jo svært mange par veldig mye av det "nødvendige" (og mer til). Litt avhengig av hvor mye utstyr du tror de allerede har, tror jeg kanskje at jeg ville kjøpt et deilig ullteppe, f.eks. i merinoull. Slike koster 500-600 på Fru Lyng. Andre veldig fine og litt rimeligere tepper: http://www.lilletrille.no/shop.asp?p=43279695 https://nostebarn.no/sites/webbutikk/Enterprise%20Portal/CITP_EPCSSItemDescription.aspx?WTID=939&WREC=43727790619&WKEY=%5b65534%3a43727790619%5d Om du ønsker å kjøpe noe mer, og barnet blir født høst/vinter/vår, er sett med ullundertøy (body + bukse) alltid velkommen. Ikke kjøp "kule" klær! Glemmer ikke at jeg til førstefødte fikk masse fine (og antakelig dyre) klær fra en gruppe kolleger - som helt tydelig var kjøpt av noen barnløse (type olabukse til nyfødt o.l.). Husk byttekort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.