Gå til innhold

Mesterenes mester, så herlige de er;)


hidi, the scorpion

Anbefalte innlegg

Man må slutte å ta det så personlig hvem som komme rfra samme landsdel som en sjøl:-) Tenk om alle trøndere skulle skjjemmes over ymse trøndere vi ser på ruta, da, da hadde vi fått det travelt!! ;-)

Eller om vi skulle ta til oss alt skrytet av trøndere- fra folk som er trøndere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 207
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    63

  • hidi, the scorpion

    41

  • AneM1365380603

    33

  • morsan

    22

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion

Man må slutte å ta det så personlig hvem som komme rfra samme landsdel som en sjøl:-) Tenk om alle trøndere skulle skjjemmes over ymse trøndere vi ser på ruta, da, da hadde vi fått det travelt!! ;-)

Mitt hovedinnlegg gir ihvertfall inntrykk av at jeg liker dem alle, og det _gjør_ jeg virkelig!

Litt mobbing er vel lov....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg er en veltrent gamling:-)

Hehe, oldies but goldies... finnes ikke datostempling på det...?! Bare "bør jekkes av regelmessig"-tag. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benestad er fantastisk som lege og menneske, jeg kjenner han/ho.

Det var mest på tull;)) Men jeg tror mange sørlendinger er såre pga Esben/Esther.

Jeg synes ikke noe om Benestad. Men det kommer ikke av at han er trans-seksuell. Han er bare ikke så veldig sympatisk i mine øyne. Og så synes jeg at både sønnen hans og kona hans ser passe slitne/oppgitte ut når de snakker om han :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234561048' post='4091981]

Bildet var så stygt at det ikke kom gjennom skjermfilteret ;-)

;-) det var TN photo-shoppa med "lange flate ballær"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men mine innvendinger mot han går ikke på magamålet, men hele typen/fremtoningen. Han kan jo være en artig skrue, for all del, men jeg synes han er uapetittelig og harry. En brølape.

Det er jo nettopp det han sier selv.: Hvis jeg oppfører meg som en brølape en gang - så vises det 100 ganger på tv. Han er stort sett snill og rolig denne karen her også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke noe om Benestad. Men det kommer ikke av at han er trans-seksuell. Han er bare ikke så veldig sympatisk i mine øyne. Og så synes jeg at både sønnen hans og kona hans ser passe slitne/oppgitte ut når de snakker om han :-)

Helt enig! Jeg irriterer meg over at han innbiller seg at motvilje mot han skyldes at folk har fordommer mot hans legning! For det har jeg absolutt ikke.

jeg var i begynnelsen superpositivt innstilt til han og syntes at det var spennende med en som han osv, men han har klart å snu mitt syn på han gjennom sin egen personlighet og oppførsel.

Særlig i filmen Alt om min far syntes jeg han tilkjennega en del uheldige sider ved sin egen personlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg synes ikke noe om Benestad. Men det kommer ikke av at han er trans-seksuell. Han er bare ikke så veldig sympatisk i mine øyne. Og så synes jeg at både sønnen hans og kona hans ser passe slitne/oppgitte ut når de snakker om han :-)

Det var ikke en lett prosess for noen, når han valgte å gå offentlig ut. Han gjorde det ene og alene pga alle de andre i Norge, som sliter med _noe_ de ikke tør si til noen!

For det for han en _sekser_ av meg! Behandling av sine næreste og familie får han en _treer_ !

Men i motsetning til alle oss andre, så handlet han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Jeg tenkte mer på sammenligningen med Benestad.

Det var ikke en lett prosess for noen, når han valgte å gå offentlig ut. Han gjorde det ene og alene pga alle de andre i Norge, som sliter med _noe_ de ikke tør si til noen!

For det for han en _sekser_ av meg! Behandling av sine næreste og familie får han en _treer_ !

Men i motsetning til alle oss andre, så handlet han! – hidi, the scorpion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Jeg irriterer meg over at han innbiller seg at motvilje mot han skyldes at folk har fordommer mot hans legning! For det har jeg absolutt ikke.

jeg var i begynnelsen superpositivt innstilt til han og syntes at det var spennende med en som han osv, men han har klart å snu mitt syn på han gjennom sin egen personlighet og oppførsel.

Særlig i filmen Alt om min far syntes jeg han tilkjennega en del uheldige sider ved sin egen personlighet.

Jeg har ikke sett den filmen - bare utdrag av den. Og det jeg har sett ga inntrykk av en ytterst sliten familie rundt han. Benestad virker nærmest sykelig opptatt av seg selv. Og ønsket tydeligvis at alle skal se på han og ta hensyn til han. Som et oppmerksomhetskrevende barn. Og det er ikke akkurat kledelig i hans alder. Det er noe med mennesker som insisterer på å "ta ut hele seg" - koste hva det koste vil - på bekostning av både barn og ektefelle.

Ikke mye sympatisk, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke en lett prosess for noen, når han valgte å gå offentlig ut. Han gjorde det ene og alene pga alle de andre i Norge, som sliter med _noe_ de ikke tør si til noen!

For det for han en _sekser_ av meg! Behandling av sine næreste og familie får han en _treer_ !

Men i motsetning til alle oss andre, så handlet han!

Jeg tror dessverre ikke noe på at han gjorde det "for alle andre". Jeg synes han virker såpass selvopptatt - at jeg tror han gjorde for sin egen del. Dessverre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett den filmen - bare utdrag av den. Og det jeg har sett ga inntrykk av en ytterst sliten familie rundt han. Benestad virker nærmest sykelig opptatt av seg selv. Og ønsket tydeligvis at alle skal se på han og ta hensyn til han. Som et oppmerksomhetskrevende barn. Og det er ikke akkurat kledelig i hans alder. Det er noe med mennesker som insisterer på å "ta ut hele seg" - koste hva det koste vil - på bekostning av både barn og ektefelle.

Ikke mye sympatisk, synes jeg.

Enig.

Her er forresten en herlig parodi av "Alt om min far", der intervjueren spilles av Benestads sønn;-)

http://www.youtube.com/watch?v=jutea34uUbI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg tror dessverre ikke noe på at han gjorde det "for alle andre". Jeg synes han virker såpass selvopptatt - at jeg tror han gjorde for sin egen del. Dessverre....

Alle må tro hva de selv ønsker å tro på!

Jeg synes Benestad trenger mer skryt.

*ikke søren om jeg fant et annet ord for skryt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle må tro hva de selv ønsker å tro på!

Jeg synes Benestad trenger mer skryt.

*ikke søren om jeg fant et annet ord for skryt*

Ros kanskje? :-) Jeg synes ikke det. Han har fått nok oppmerksomhet på bekostning av sine nærmeste.

Tror du virkelig på at han gjør dette for noen andre enn seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Det var ikke en lett prosess for noen, når han valgte å gå offentlig ut. Han gjorde det ene og alene pga alle de andre i Norge, som sliter med _noe_ de ikke tør si til noen!

For det for han en _sekser_ av meg! Behandling av sine næreste og familie får han en _treer_ !

Men i motsetning til alle oss andre, så handlet han! – hidi, the scorpion

Jeg har ingenting i mot Benestad, men jeg synes han har en spesiell stemme :)

Egentlig har jeg stor sans for de som tør å skille seg ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...