Gå til innhold

Mesterenes mester, så herlige de er;)


hidi, the scorpion

Anbefalte innlegg

Jeg har ingenting i mot Benestad, men jeg synes han har en spesiell stemme :)

Egentlig har jeg stor sans for de som tør å skille seg ut!

Det har jeg også. Men akkurat denne egotrippen til Benestad synes jeg ikke så mye om. Jeg tåler godt å se han både som Espen og Esther, men han er så frenetisk når han driver med dette. Så frenetisk at det bare virker umodent og selvoppatt i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 207
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    63

  • hidi, the scorpion

    41

  • AneM1365380603

    33

  • morsan

    22

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion

Ros kanskje? :-) Jeg synes ikke det. Han har fått nok oppmerksomhet på bekostning av sine nærmeste.

Tror du virkelig på at han gjør dette for noen andre enn seg selv?

Nei, og derfor tror jeg du svarer feil;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Jeg har ingenting i mot Benestad, men jeg synes han har en spesiell stemme :)

Egentlig har jeg stor sans for de som tør å skille seg ut!

Me too!

Men det er klart at noen betaler prisen, men det inkluderer også han selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Det svaret skjønte jeg ikke så mye av :-(

Nei, men nå skjønte jeg det;)

Jeg liker Benestad, mens du mener han får for mye skryt/ros...

Da vet du hva vi pratet om;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var han blitt! Men på tide at noen menn blir gamle før tiden, synes du ikke? Personligheten forblir der.

Ja det er greitt at noen menn blir tidlig gamle. På et skolejubileum la jeg merke til at noen av de mannlige elevene var blitt gamle menn, mens andre forsatt var de samme unge guttene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Ja det er greitt at noen menn blir tidlig gamle. På et skolejubileum la jeg merke til at noen av de mannlige elevene var blitt gamle menn, mens andre forsatt var de samme unge guttene...

Merkelig rart det;) Man vet nesten ikke hvordan man skal snakke med dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Me too!

Men det er klart at noen betaler prisen, men det inkluderer også han selv...

Det ligger vanligvis en familie med mange meninger og følelser bak en slik "karakter". Jeg har heller ingen problemer med å forstå at det kan være vanskelig for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Det har jeg også. Men akkurat denne egotrippen til Benestad synes jeg ikke så mye om. Jeg tåler godt å se han både som Espen og Esther, men han er så frenetisk når han driver med dette. Så frenetisk at det bare virker umodent og selvoppatt i mine øyne.

Jeg tror H*n trives utmerket i rampelyset, og at det kan bli litt for mye for familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men nå skjønte jeg det;)

Jeg liker Benestad, mens du mener han får for mye skryt/ros...

Da vet du hva vi pratet om;))

Nei, det var du som foreslo et annet ord for "skryt". Og da foreslo jeg ordet "ros".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Det ligger vanligvis en familie med mange meninger og følelser bak en slik "karakter". Jeg har heller ingen problemer med å forstå at det kan være vanskelig for dem.

Faren, var vår familielege, og kan nok beskrives som uortodoks, men behandlet oss på lørdager/søndager, og som ikke gikk av veien for "uprøvde" metoder. Vil tro barna levde i et hektisk og "uprøvdemetode" liv, mye av hva vi opplever som barn (om det var tilstrekkelig eksentrisk) kan vi vel overføre til voksenlivet.

Ikke vet jeg;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Nei, det var du som foreslo et annet ord for "skryt". Og da foreslo jeg ordet "ros".

Vet det, har du ikke et annet ord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror H*n trives utmerket i rampelyset, og at det kan bli litt for mye for familien.

Ja, det er akkurat der det ligger. Og jeg synes han virker i overkant når det gjelder å være seg selv på bekostning av andre. Jeg mener..han er gift med en sexolog - og til og med hun virket irritert/lei og sliten.

Han minner meg om et bortskjemt barn som krever at alle danser etter hans pipe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ikke helt med på hva dere diskuterer, men foreslår "Honnør" ;)

He..he...Ja, det ordet er vel også bra i denne sammenhengen vil jeg tro:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Ja, det er akkurat der det ligger. Og jeg synes han virker i overkant når det gjelder å være seg selv på bekostning av andre. Jeg mener..han er gift med en sexolog - og til og med hun virket irritert/lei og sliten.

Han minner meg om et bortskjemt barn som krever at alle danser etter hans pipe:-)

Jeg synes det er interessant å høre intervjuer med slike personer. De har noe helt annet å by på enn de fleste andre, så da blir en på en måte fascinert.

Det verste for familien er muligens ikke alt showet i media, men kanskje heller det at de må forholde seg til en slik person i hverdagen. Det at han så gjerne stiller opp i media gjør det også så synlig for alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren, var vår familielege, og kan nok beskrives som uortodoks, men behandlet oss på lørdager/søndager, og som ikke gikk av veien for "uprøvde" metoder. Vil tro barna levde i et hektisk og "uprøvdemetode" liv, mye av hva vi opplever som barn (om det var tilstrekkelig eksentrisk) kan vi vel overføre til voksenlivet.

Ikke vet jeg;))

Faren kan vel være allright fordi om ikke sønnen er det? :-) Jeg synes du velger vel mye private vinklinger på generelle spørsmål om kjendiser her inne i kveld. Du kjenner jo ikke Espen Benestad fordi om faren hans var familielegen deres:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er interessant å høre intervjuer med slike personer. De har noe helt annet å by på enn de fleste andre, så da blir en på en måte fascinert.

Det verste for familien er muligens ikke alt showet i media, men kanskje heller det at de må forholde seg til en slik person i hverdagen. Det at han så gjerne stiller opp i media gjør det også så synlig for alle andre.

Mitt inntrykk er at kona hans ikke hadde det minste lille problem med å akseptere hans legning. Men jeg synes det virket som om Benestad kunne være ekstra vanskelig når han var Esther. Litt lunete og krevende. Og jeg tror det var dette som fikk kona til å bli sliten og lei. Espen var den mannen hun giftet seg med, mens Esther var et kvinnemenneske hun måtte ta med på kjøpet. Forestill deg selv å være gift med 2 forskjellige personligheter:-)

Jeg vet ikke. Kun mitt inntrykk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...