Gjest paris her kommer vi Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Får jeg ta men pakker med ferdig blandet melk om bord i flyet?.Får jo ikke ta med termos men vann gjennom kontrollen så da må jeg ha med ferdig blandet.Det er jo ikke lov å ha med flytende ting gjennom kontrollen.Eller hva?:Skal fly: Trondheim-Amsterdam-Paris og samme ruten hjem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ferdig blandet melk? Skjønte ikke jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paris her kommer vi Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hva med mat til oss voksne?.Boller eller vafler.Kan vi ta med det inn i flyet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hva med mat til oss voksne?.Boller eller vafler.Kan vi ta med det inn i flyet? ja du kan ta med mat i håndbagasjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 ja du kan ta med mat i håndbagasjen. Jeg har hvertfall sett folk spise egen matpakke. Har ikke sjekket om det er noen regler for det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Kanskje du bør ringe flyselskapet. Da sønnen min reiste sist sommer tok de fra han en uåpnet juicekartong. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Kanskje du bør ringe flyselskapet. Da sønnen min reiste sist sommer tok de fra han en uåpnet juicekartong. Ja, det er vel ikke lov til å ha med noe flytende gjennom tollen? Altså over 1 dl, og som ikke ligger i zip-pose. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Kanskje du bør ringe flyselskapet. Da sønnen min reiste sist sommer tok de fra han en uåpnet juicekartong. Eller mente du på flyet? Merkelig. Kanskje det er forskjellig fra selskap til selskap. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ja, det er vel ikke lov til å ha med noe flytende gjennom tollen? Altså over 1 dl, og som ikke ligger i zip-pose. Uff! Ja, jeg burde jo vite det da jeg fulgte han inn. Jeg gjorde vel alle de tabber en mor kan gjøre. Det ene var å kjøpe juice til han, og det andre var nesten verre.. Jeg fotograferte han Hans første tur alene, så da ble hu mor litt ivrig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Eller mente du på flyet? Merkelig. Kanskje det er forskjellig fra selskap til selskap. Det var i kontrollen. Jeg fulgte han inn, så begge ble sjekket grundig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Det var i kontrollen. Jeg fulgte han inn, så begge ble sjekket grundig. Ja, da tok de den nok ) Syns det er unødvendig strengt, men det er vel sånn det må være i disse dager ( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ja, det er vel ikke lov til å ha med noe flytende gjennom tollen? Altså over 1 dl, og som ikke ligger i zip-pose. Babymat og medisinsk utstyr som f.eks saltvann skal være unntatt den 1 dl regelen mener jeg å huske. Lurer på om ikke de kan be oss om å smake på babymaten/melka jeg *graver i hjernen, men den har tatt helg* Vanlig drikke, væske, lipgloss osv er 1 dl i beholdere som ikke rommer mer enn max 1 dl i zippet pose, er skikkelig strengt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1234563815' post='4092042] Babymat og medisinsk utstyr som f.eks saltvann skal være unntatt den 1 dl regelen mener jeg å huske. Lurer på om ikke de kan be oss om å smake på babymaten/melka jeg *graver i hjernen, men den har tatt helg* Vanlig drikke, væske, lipgloss osv er 1 dl i beholdere som ikke rommer mer enn max 1 dl i zippet pose, er skikkelig strengt. Ja, det kommer vel utenom. Tenkte mer på "niste" til voksne. Der kommer ikke så mye gjennom ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ja, da tok de den nok ) Syns det er unødvendig strengt, men det er vel sånn det må være i disse dager ( Jeg syntes det var helt greit. Var mest flau over at fyren stirret mens jeg måtte bla gjennom alle bildene på mobilen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ja, det kommer vel utenom. Tenkte mer på "niste" til voksne. Der kommer ikke så mye gjennom ) Nope. Jeg var i Egypt her før jul, og var igjennom mange kontroller. Jeg ville levere vannflaska mi hver eneste gang og ble jo nesten panisk siden ingen ville ta den fra meg. Til slutt forbarmet en vakt seg over meg, og forklarte at jeg kunne bare ta med meg den flaska mi ;o) Jeg blir så ofte stoppet pga at jeg har så mye medisinsk utstyr i håndbaggasjen, at jeg automatisk vil gi fra meg alt mulig ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paris her kommer vi Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Ferdig blandet melk? Skjønte ikke jeg. ferdig blandet morsmelkerstatning som du kjøper i på butikken 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg syntes det var helt greit. Var mest flau over at fyren stirret mens jeg måtte bla gjennom alle bildene på mobilen. Hva? Har de lov til det også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 ferdig blandet morsmelkerstatning som du kjøper i på butikken Ååå, sånn pulver? Det får du med deg ) Men det kan jo være du må smake på det. Hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Hva? Har de lov til det også? Jeg hadde jo fotografert poden med mobilen, så da ville han gjerne se at det ble slettet. Dessverre måtte jeg bla gjennom mange familiebilder før jeg fant det han var ute etter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg hadde jo fotografert poden med mobilen, så da ville han gjerne se at det ble slettet. Dessverre måtte jeg bla gjennom mange familiebilder før jeg fant det han var ute etter Åja, sånn ja ) trodde du måtte vise frem hele albumet sånn uten videre ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.