Gå til innhold

Fly og melk

Gjest paris her kommer vi

Anbefalte innlegg

Jeg hadde jo fotografert poden med mobilen, så da ville han gjerne se at det ble slettet. Dessverre måtte jeg bla gjennom mange familiebilder før jeg fant det han var ute etter ;)

Hvorfor måtte du slette bildet du tok av sønnen??? Den skjønte jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

Hvorfor måtte du slette bildet du tok av sønnen??? Den skjønte jeg ikke.

Det er ikke lov til å fotografere i sikkerhetskontrollen. Det står også på et skilt der inne, noe jeg ikke hadde lagt merke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tillatt å ha med seg nødvendig barnemat, herunder morsmelkerstatning.

''Dette kan du ta med gjennom sikkerhetskontrollen:

* væske i beholdere på maksimum 100 milliliter (1 dl)

Med væske menes alt flytende som vann, brus, gelé, krem, lotion, parfyme, barberskum, aerosoler (spraybokser) og annet med liknende konsistens. Med beholder menes flaske, tube, flakong, beger o.l.

* medisiner i fast form, flytende medisiner som er nødvendig for bruk på reisen, samt væske som av kostholdmessige grunner er nødvendig på reisen

* barnemat som er nødvendig for bruk på reisen''

Sakset fra Forbrukerportalen.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...