monass Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Jeg hadde jo fotografert poden med mobilen, så da ville han gjerne se at det ble slettet. Dessverre måtte jeg bla gjennom mange familiebilder før jeg fant det han var ute etter Hvorfor måtte du slette bildet du tok av sønnen??? Den skjønte jeg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hvorfor måtte du slette bildet du tok av sønnen??? Den skjønte jeg ikke. Det er ikke lov til å fotografere i sikkerhetskontrollen. Det står også på et skilt der inne, noe jeg ikke hadde lagt merke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Kan du ikke ta med pulver i flaska og be om varmtvann på en av kafeene innenfor kontrollen, da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Det er tillatt å ha med seg nødvendig barnemat, herunder morsmelkerstatning. ''Dette kan du ta med gjennom sikkerhetskontrollen: * væske i beholdere på maksimum 100 milliliter (1 dl) Med væske menes alt flytende som vann, brus, gelé, krem, lotion, parfyme, barberskum, aerosoler (spraybokser) og annet med liknende konsistens. Med beholder menes flaske, tube, flakong, beger o.l. * medisiner i fast form, flytende medisiner som er nødvendig for bruk på reisen, samt væske som av kostholdmessige grunner er nødvendig på reisen * barnemat som er nødvendig for bruk på reisen'' Sakset fra Forbrukerportalen.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.