Hushjelpen Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Datteren i huset fyller 10 og ønsker til mors store forundring å feire bursdagen hjemme... Syns dette er veldig koselig jeg, de siste årene har det kun vært bursdager på gigagøy og bowling, og jeg har savnet litt å lage pølser/pizza og kaker og pynte huset:o) Men jeg er så dårlig på dette med aktiviteter! Hva kan vi finne på for no' gøy tro, kom med masse morsomme ideer:o) Kan godt komme med mat-ideer, tema fester el. også, bare det er gøy for jenter på 10! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J31! Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hva med disco/dans? Stolleken, "fryseleken" (husker ikke helt navnet; når musikken stopper må alle stå helt stille, den som ikke greier det går ut av leken). Ballonger som man må sette seg på/sprenge. Lage historier hvor barna skal fylle inn adjektiver (kan bli riktig kult). Film. Være ute og leke om ikke kaldt (og grille feks pølser). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.