Gjest VKF Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ødelagt henne har hun jo ikke gjort, men skjemt henne litt bort kanskje. ) Jeg synes bare at en 7-åring utmerket godt klarer å kle på seg selv og smøre sin egen frokost. ) Jeg hadde svart deg på dette, men svaret til deg havnet visst under alwaysme sitt svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Nei, hun gjøre ikke det. Hun har fått ekstraservice ganske, lenge, men hun er selvstendig på skolen ihvertfall:-) Hjemme har hun nok vært "babyen" min litt for lenge:-) Tror det er veldig lett å havne i den "fella". Ser tegn hos meg selv når det gjelder minstemann jeg også... Men jeg tror jeg tar meg sammen - litt i alle fall 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Påkledning i senga var litt drøyt... Ellers synes jeg det er helt greit at de får hjelp til maten om morgenen. Noen er trøtte, det går tregt, alle skal ut osv osv. Det jeg stusser mest over i dette innlegget er at dette barnet har en far som ikke gidder å engasjere seg i hvilket pålegg ungen liker! Eller kanskje n'far vet at _egentlig_ spiser ungen det han lager, og så nytter'n høvet til å variere kostholdet hennes litt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Eller kanskje n'far vet at _egentlig_ spiser ungen det han lager, og så nytter'n høvet til å variere kostholdet hennes litt? Pepperskinke - vanlig skinke - viktig med variasjon, gitt! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Pepperskinke - vanlig skinke - viktig med variasjon, gitt! ;-) - eller ost, var det vel også nevnt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 - eller ost, var det vel også nevnt. ;-) Jeg forventer ikke at man i ethvert matspørsmål skal la barn få bestemme, men akkurat når det gjelder matpakka er det helt uproblematisk om barnet selv får bestemme - ihvertfall så lenge man velger noe som er et "ok" pålegg. Mannen min smører ofte matpakke til meg, og han spør da meg. Og hvis jeg smører, prøver jeg ikke å variere mannens kosthold ved å gi han kaviar, selv om jeg liker det selv..;-) Dessuten har man maaaange år som matpakkespiser foran seg, så det er litt trist hvis barnet får Knutsen & Ludviksenske følelser om matpakkespising allerede i 7-årsalderen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.