Gå til innhold

Køper dere noe?

uvitende......!

Anbefalte innlegg

uvitende......!

Er det noen av dere som kjøper noe til deres kjære i dag? i så fall, har dere noen forslag??? (enten gaver eller noen "gøy" mat å lage eller noen..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dagen har bare begynt :)

Fra min mann fikk jeg en flaske Rød Martini i går og selv har jeg kjøpt en pose hjertesjokolader i skinnende rødt papir og et søtt hjertekort med fine ord til min mann og to sønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en bukett røde roser i dag tidlig. Selv kjøper jeg vel ingenting utover hva jeg vanligvis kjøper til sambo. Jeg pleier å tenke på han når jeg handler på lørdager og kjøpe inn ting han liker, eventuelt handle inn så jeg kan bake noe godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sendt ham en elektronisk postkort og håper han åpner mailen sin i kveld. :o) Tenkte å lage en litt romantisk middag, men kjøper ingen gaver nei.

Han er på fjellet og "bygger hytte" hele dagen så dersom det skal bli romantikk i hemien hos oss så må jeg trå til selv. :o) Men det går helt fint det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har lagt av penger til digitalt speilreflekst kamera som vi (jeg) sparer til.

Så det blir ikke noen gaver eller blomster i år.

Jeg bruker å få blomster av han.

I kveld skal jeg diske opp med forrett og middag,og så skal vi ha litt romatisk belysning. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag1365380628

Jeg har gitt han en rød rose. Så ble det elskov på formiddagen og det er lenge siden...! Så har jeg kjøpt en hjertekake, men den må han dele med datteren for jeg er på slankern. Jeg elsker hjerter og slikt fjas å kunne nok ønsket meg en liten oppmerksomhet selv. Men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja i dag har jeg faktisk kjøpt en jordbærkake hos bakeren. Den var helt nydelig god og så var den formet som ett stort rosa hjerte...Det ble våres desert i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Hvis jeg skulle gitt mannen min noe ville det blitt favorittkaka hans - ostekake.

Vi begge to setter langt mer pris på små oppmerksomheter utenom dager der det er forventet, for da føler vi det kommer rett fra hjertet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Niks. Jeg ville sannsynligvis fått hjerteinfarkt av overraskelsessjokk om gubben kom hjem med en romantisk artikkel i forbindelse med denne dagen. He-he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niks. Jeg ville sannsynligvis fått hjerteinfarkt av overraskelsessjokk om gubben kom hjem med en romantisk artikkel i forbindelse med denne dagen. He-he.

samme her!

*synes jeg ser det!!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hi-hi. Heldigvis har vi vel valgt oss hensynsfulle menn, som ikke vil utsette oss for slikt!

;-)

Ja, de regner vel med at siden de ikke har sansen for sånt så er vi likedan. -og det er ikke mye feil heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ViViola

Ja, de regner vel med at siden de ikke har sansen for sånt så er vi likedan. -og det er ikke mye feil heller...

Ikke mye, nei. Men jeg _kunne nok_ ha latt meg sjarmere en smule av romantikk - litt oftere.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker ikke å markere denne dagen, men ettersom det er lørdag blir det noe god mat til kvelds;-)

Men for én gangs skyld har jeg kjøpt en liten ting, og det var en bitteliten bamse med rødt hjerte på magen, og hele stasen henger i en nøkkelring. Dette kostet den nette sum av kr 19,90 på Nille, og husbonden kommer selvsagt aldri til å bruke denne nøkkelringen! *he he*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...