uvitende......! Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Er det noen av dere som kjøper noe til deres kjære i dag? i så fall, har dere noen forslag??? (enten gaver eller noen "gøy" mat å lage eller noen..) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dagen har bare begynt :) Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Fra min mann fikk jeg en flaske Rød Martini i går og selv har jeg kjøpt en pose hjertesjokolader i skinnende rødt papir og et søtt hjertekort med fine ord til min mann og to sønner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg fikk en bukett røde roser i dag tidlig. Selv kjøper jeg vel ingenting utover hva jeg vanligvis kjøper til sambo. Jeg pleier å tenke på han når jeg handler på lørdager og kjøpe inn ting han liker, eventuelt handle inn så jeg kan bake noe godt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Har sendt ham en elektronisk postkort og håper han åpner mailen sin i kveld. ) Tenkte å lage en litt romantisk middag, men kjøper ingen gaver nei. Han er på fjellet og "bygger hytte" hele dagen så dersom det skal bli romantikk i hemien hos oss så må jeg trå til selv. ) Men det går helt fint det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astridny Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Vi har lagt av penger til digitalt speilreflekst kamera som vi (jeg) sparer til. Så det blir ikke noen gaver eller blomster i år. Jeg bruker å få blomster av han. I kveld skal jeg diske opp med forrett og middag,og så skal vi ha litt romatisk belysning. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg har gitt han en rød rose. Så ble det elskov på formiddagen og det er lenge siden...! Så har jeg kjøpt en hjertekake, men den må han dele med datteren for jeg er på slankern. Jeg elsker hjerter og slikt fjas å kunne nok ønsket meg en liten oppmerksomhet selv. Men... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Absolutt ikke 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lililja Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ja i dag har jeg faktisk kjøpt en jordbærkake hos bakeren. Den var helt nydelig god og så var den formet som ett stort rosa hjerte...Det ble våres desert i dag:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Kjøper ikke noe, men er invitert på Valentines-fest. Må gå uten mannen, for han skulle noe anna :-) -så det blir voldsomt romantisk... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hvis jeg skulle gitt mannen min noe ville det blitt favorittkaka hans - ostekake. Vi begge to setter langt mer pris på små oppmerksomheter utenom dager der det er forventet, for da føler vi det kommer rett fra hjertet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Nei, vi gjør ikke noe ut av Valentindagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Niks. Jeg ville sannsynligvis fått hjerteinfarkt av overraskelsessjokk om gubben kom hjem med en romantisk artikkel i forbindelse med denne dagen. He-he. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Niks. Jeg ville sannsynligvis fått hjerteinfarkt av overraskelsessjokk om gubben kom hjem med en romantisk artikkel i forbindelse med denne dagen. He-he. samme her! *synes jeg ser det!!* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 samme her! *synes jeg ser det!!* Hi-hi. Heldigvis har vi vel valgt oss hensynsfulle menn, som ikke vil utsette oss for slikt! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hi-hi. Heldigvis har vi vel valgt oss hensynsfulle menn, som ikke vil utsette oss for slikt! ;-) Ja, de regner vel med at siden de ikke har sansen for sånt så er vi likedan. -og det er ikke mye feil heller... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Ja, de regner vel med at siden de ikke har sansen for sånt så er vi likedan. -og det er ikke mye feil heller... Ikke mye, nei. Men jeg _kunne nok_ ha latt meg sjarmere en smule av romantikk - litt oftere. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg har visst fått nytt dolokk i dag, og det er det eneste ny ei huset - så jeg får vel regne det som valentine's-gaven:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Vi bruker ikke å markere denne dagen, men ettersom det er lørdag blir det noe god mat til kvelds;-) Men for én gangs skyld har jeg kjøpt en liten ting, og det var en bitteliten bamse med rødt hjerte på magen, og hele stasen henger i en nøkkelring. Dette kostet den nette sum av kr 19,90 på Nille, og husbonden kommer selvsagt aldri til å bruke denne nøkkelringen! *he he* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.