Gjest mamsen75 Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hei!jeg fikk en nydelig gutt for 13 uker siden. Etter en lang fødsel,kom lillemann. Et par dager etter vi kom hjem dukket det opp to kuler i bakhodet. Hadde besøk av helsesøster som sa at dette var cephalhematom og at det kom til å forsvinne i løpet av noen uker. Nå er den ene på høyre side forsvunnet, men den på høyre side er fortsatt der. Har blitt litt mindre, men ca 4-5 i diameter. Er det vanlig at det tar så lang tid? Eller er dette normalt? Er det farlig? Hva kan jeg gjøre for at den skal bli mindre? Er dette plagsomt for han? Han sover også veldig urolig. Puster rytmisk, med åpne øyne som beveger seg i takt med pusten. Han smiler, ler og bretter.og et slags hyl innimellom.Han sover også veldig stille i perioder,så begynner det igjen. Er dette vanlig? Han har sliti litt med magen,samt at han gulper en del.Ellers legger han godt på seg 7kg og 62cm. Og er en blid gutt.Det skal sies at jeg har vært veldig stressa etter han kom til verden, kan dette være en årsak? til uroligheten når han sover?Er det noe jeg burde gjøre? Hilsen en bekymret mor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.