Gjest Banjo bob Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Skal til å kjøpe meg en bordsag(fusesag) og ser at det finnes varianter fra 1000,- til 12000,- på markedet. Jeg har ikke planer om å brenne av for mye penger på sagen, men vil ha en som fungerer til mer enn listverk. Noen som vet om et merke/modell som kan anbefales - gjerne hvor man får kjøpt den. På forhånd takk 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Mannen min sier at DeWalt er et bra merke, og at du skal kunne finne ei god bordsag til ca 3000,-. 0 Siter
Gjest Banjo bob Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Mannen min sier at DeWalt er et bra merke, og at du skal kunne finne ei god bordsag til ca 3000,-. Tja, de prisene jeg har sett på fra Dewalt ligger langt over mitt budsjett. Vet at merket er bra(ser at han snekkeren i Tv2's tid for hjem bruker Dewalt). 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Tja, de prisene jeg har sett på fra Dewalt ligger langt over mitt budsjett. Vet at merket er bra(ser at han snekkeren i Tv2's tid for hjem bruker Dewalt). ''Tja, de prisene jeg har sett på fra Dewalt ligger langt over mitt budsjett.'' ?? Kor stort er ditt budsjett da? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Tja, de prisene jeg har sett på fra Dewalt ligger langt over mitt budsjett. Vet at merket er bra(ser at han snekkeren i Tv2's tid for hjem bruker Dewalt). Man får det man betaler for. Kvalitet koster. 0 Siter
Gjest Banjo bob Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 ''Tja, de prisene jeg har sett på fra Dewalt ligger langt over mitt budsjett.'' ?? Kor stort er ditt budsjett da? Tja, 4 - 5 laken max. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Tja, 4 - 5 laken max. ''Tja, 4 - 5 laken max.'' Sleng med 2 - 3 putevar også, så er du i boks. Neida, bare tulla... Eg ville kjøpt grønn Bosch (eller blå Bosch på salg) fremfor Dewalt, sistnevnte er overtatt av Black & Decker og har tapt seg. COOP har eit billigmerke som heter Kellen, du kan sjekke ut det, men alternativet er å leige utstyr hos forhandler når du har behov det kan bli vel så billig. Og du slipper lagringsplass. 0 Siter
mrxx Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Er det til proff bruk eller kun til hobby bruk? Det betyr mye hva du skal bruke den til. Er det hobby så kan det meste brukes, men skal det brukes hver dag i proff sammenheng så betyr kvaliteten mye mer. Dra til Byggmakker, Felleskjøpet, OK Elektise AS har veldig billige, men jeg kjenner ikke kvaliteten og anvendelighet. Montër det samme, kr. 1290,- Jernia kan du høre med, de også har bordsager, til en tusning tror jeg eller litt mer. Finn: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16407366 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.