Gå til innhold

Bordsag? Noen med kunnskap om verktøy her?

Anbefalte innlegg

Gjest Banjo bob
Skrevet

Skal til å kjøpe meg en bordsag(fusesag) og ser at det finnes varianter fra 1000,- til 12000,- på markedet.

Jeg har ikke planer om å brenne av for mye penger på sagen, men vil ha en som fungerer til mer enn listverk.

Noen som vet om et merke/modell som kan anbefales - gjerne hvor man får kjøpt den.

På forhånd takk :)

AneM1365380603
Skrevet

Mannen min sier at DeWalt er et bra merke, og at du skal kunne finne ei god bordsag til ca 3000,-.

Gjest Banjo bob
Skrevet

Mannen min sier at DeWalt er et bra merke, og at du skal kunne finne ei god bordsag til ca 3000,-.

Tja, de prisene jeg har sett på fra Dewalt ligger langt over mitt budsjett. Vet at merket er bra(ser at han snekkeren i Tv2's tid for hjem bruker Dewalt).

Skrevet

Tja, de prisene jeg har sett på fra Dewalt ligger langt over mitt budsjett. Vet at merket er bra(ser at han snekkeren i Tv2's tid for hjem bruker Dewalt).

''Tja, de prisene jeg har sett på fra Dewalt ligger langt over mitt budsjett.''

?? Kor stort er ditt budsjett da?

Skrevet

Man får det man betaler for. Kvalitet koster.

Gjest Banjo bob
Skrevet

''Tja, de prisene jeg har sett på fra Dewalt ligger langt over mitt budsjett.''

?? Kor stort er ditt budsjett da?

Tja, 4 - 5 laken max.

Skrevet

Tja, 4 - 5 laken max.

''Tja, 4 - 5 laken max.''

Sleng med 2 - 3 putevar også, så er du i boks.

Neida, bare tulla...

Eg ville kjøpt grønn Bosch (eller blå Bosch på salg) fremfor Dewalt, sistnevnte er overtatt av Black & Decker og har tapt seg.

COOP har eit billigmerke som heter Kellen, du kan sjekke ut det, men alternativet er å leige utstyr hos forhandler når du har behov det kan bli vel så billig.

Og du slipper lagringsplass.

Skrevet

Er det til proff bruk eller kun til hobby bruk? Det betyr mye hva du skal bruke den til. Er det hobby så kan det meste brukes, men skal det brukes hver dag i proff sammenheng så betyr kvaliteten mye mer.

Dra til Byggmakker, Felleskjøpet, OK Elektise AS har veldig billige, men jeg kjenner ikke kvaliteten og anvendelighet.

Montër det samme, kr. 1290,-

Jernia kan du høre med, de også har bordsager, til en tusning tror jeg eller litt mer.

Finn:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16407366

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...