Gå til innhold

Fra barnemunn

kosemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AneM1365380603

He he. Ungene er så herlige og ærlige ;)

Verre med mannen min. I går sto 6-åringen inntil meg, og jeg skrøt over at hun har vokst helt opp til puppene mine. Da sa mannen min "Det er puppene dine som siger!". Den frekkingen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verre med mannen min. I går sto 6-åringen inntil meg, og jeg skrøt over at hun har vokst helt opp til puppene mine. Da sa mannen min "Det er puppene dine som siger!". Den frekkingen ;)

*unnskyld at jeg ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var med min 5årige niese i går. Hun lå og koste med mamman sin og sa at hun likte at "mamma var så bløt". Da jeg ville kose litt kom hun bort til meg, la seg til rette og sa "Tante! Du er jo ikke noe bløt, du er jo bare tynn du!"

Tante ble jo veldig fornøyd med det, for tynn er jeg ihvertfall ikke, men jeg lærte ihvertfall hva bløt betyr ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Fantastisk :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og du er sammen med han ennå? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhåhå! Den var utrolig frekk!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...