Gå til innhold

Ny slettepolitikk?


Atene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    12

  • Atene

    6

  • candyqueen_83

    5

  • Mary Poppins

    2

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1234691473' post='4092788]

Webbis har hangover etter Valentines ;-)

Jeg sendte mail på fredag, og såvidt jeg kan se, har den jeg tror er webmaster vært pålogget etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte mail på fredag, og såvidt jeg kan se, har den jeg tror er webmaster vært pålogget etter det.

Ser du hvem som er pålogget her inne????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vi er ikke arbeidsgivere her...

Betyr det at webmaster ikke er på jobb fra fredag i 15-tiden og ut helgen?

Ta det nå litt rolig, da.

Vi har fint lite med å stramme opp DOL og webmaster i forhold til hvordan de arbeider. Om webmaster har vært på, og hva h*n i så fall har brukt tida til er faktisk ikke vår sak.

Vær nå heller litt fornøyd med at de legger ting til rette for oss, og gjør en omfattende jobb med å luke ugress her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det nå litt rolig, da.

Vi har fint lite med å stramme opp DOL og webmaster i forhold til hvordan de arbeider. Om webmaster har vært på, og hva h*n i så fall har brukt tida til er faktisk ikke vår sak.

Vær nå heller litt fornøyd med at de legger ting til rette for oss, og gjør en omfattende jobb med å luke ugress her inne.

Det var da et helt greit spørsmål om når man kan vente å finne webmastere på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vi er ikke arbeidsgivere her...

Det var da et helt greit spørsmål om når man kan vente å finne webmastere på jobb!

Nei, det var det egentlig ikke. Særlig ikke sett i sammenheng med kommentaren lenger ned, hvor trådstarter konstaterer at webmaster ser ut til å ha vært på jobb siden hun sendte mail.

Det er mulig dette sletteinnlegget dreier seg om noe som burde slettes og faktisk har blitt det, om enn etter noe tid. Men det er ganske mange innlegg for tida fra folk som trykker "send" litt for kjapt, angrer og så begynner å mase på webmaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var det egentlig ikke. Særlig ikke sett i sammenheng med kommentaren lenger ned, hvor trådstarter konstaterer at webmaster ser ut til å ha vært på jobb siden hun sendte mail.

Det er mulig dette sletteinnlegget dreier seg om noe som burde slettes og faktisk har blitt det, om enn etter noe tid. Men det er ganske mange innlegg for tida fra folk som trykker "send" litt for kjapt, angrer og så begynner å mase på webmaster.

''Det er mulig dette sletteinnlegget dreier seg om noe som burde slettes''

Det gjorde det, ja.

Og jeg er faktisk interessert i å vite hvor viktig ledelsen her synes det er å forhindre denslags. At de lar sånt stå en hel helg, sier meg en god del om akkurat det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest broen over k

''Det er mulig dette sletteinnlegget dreier seg om noe som burde slettes''

Det gjorde det, ja.

Og jeg er faktisk interessert i å vite hvor viktig ledelsen her synes det er å forhindre denslags. At de lar sånt stå en hel helg, sier meg en god del om akkurat det.

Husk at her på DOL er du en gjest og ikke verten.

Du kan gå hjem når du vil om du ikke liker fellesskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at her på DOL er du en gjest og ikke verten.

Du kan gå hjem når du vil om du ikke liker fellesskapet.

Ja. Det er vel det jeg vurderer å gjøre. For sånn som det er blitt her, så finnes det veldig mange bedre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var det egentlig ikke. Særlig ikke sett i sammenheng med kommentaren lenger ned, hvor trådstarter konstaterer at webmaster ser ut til å ha vært på jobb siden hun sendte mail.

Det er mulig dette sletteinnlegget dreier seg om noe som burde slettes og faktisk har blitt det, om enn etter noe tid. Men det er ganske mange innlegg for tida fra folk som trykker "send" litt for kjapt, angrer og så begynner å mase på webmaster.

Dette gjaldt absolutt ikke et slikt type forhastet innlegg.

Det er ikke uvesentlig for brukere av et forum hvordan det drives.

Og da blir det heller ikke uvesentlig for eierene av nettstedet hva brukerne måtte mene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk at her på DOL er du en gjest og ikke verten.

Du kan gå hjem når du vil om du ikke liker fellesskapet.

Unnskyld meg, men det der var en utrolig fjern kommentar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe trenger vi ikke vite

Dette gjaldt absolutt ikke et slikt type forhastet innlegg.

Det er ikke uvesentlig for brukere av et forum hvordan det drives.

Og da blir det heller ikke uvesentlig for eierene av nettstedet hva brukerne måtte mene.

Slik jeg ser det er det ikke smart at folk vet når det ikke er webmaster her. Da er det jo fritt frem i den perioden for de elementene som vil ødelegge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg ser det er det ikke smart at folk vet når det ikke er webmaster her. Da er det jo fritt frem i den perioden for de elementene som vil ødelegge..

Det er greit nok at det ikke er webmastere til stede hele tiden, og at det ikke da annonseres når det er webmaster til stede, men jeg synes det er uholdbart at det går alt for lange perioder uten webmastere på jobb.

Hvis det er korrekt at stedet var totalt uten webmaster for to hele døgn, synes jeg faktisk at det er noe som det er viktig at brukerne reagerer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Husk at her på DOL er du en gjest og ikke verten.

Du kan gå hjem når du vil om du ikke liker fellesskapet.

Syns ikke den var så fjern jeg. Innimellom syns jeg det er litt mye syting til, og om webmaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Unnskyld meg, men det der var en utrolig fjern kommentar.

Syns ikke den var så fjern jeg. Innimellom syns jeg det er litt mye syting til, og om webmaster.

Den skulle hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke den var så fjern jeg. Innimellom syns jeg det er litt mye syting til, og om webmaster.

Den skulle hit.

Betyr det at du mener at man som bruker skal oppføre seg som en gjest som aller nådigst takker pent for at man får lov til å være her og ikke kan eller bør si i fra ting man mener ikke er bra ved nettstedet?

De bruker tross alt innleggene våre skamløst i ymse publikasjoner, så noen krav og innvendinger må man få komme med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Betyr det at du mener at man som bruker skal oppføre seg som en gjest som aller nådigst takker pent for at man får lov til å være her og ikke kan eller bør si i fra ting man mener ikke er bra ved nettstedet?

De bruker tross alt innleggene våre skamløst i ymse publikasjoner, så noen krav og innvendinger må man få komme med.

Selvfølgelig ikke. Men folk må jo stå for det dem skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...