Gå til innhold

Ny slettepolitikk?


Atene

Anbefalte innlegg

Gjest Moderator

Det er greit nok at det ikke er webmastere til stede hele tiden, og at det ikke da annonseres når det er webmaster til stede, men jeg synes det er uholdbart at det går alt for lange perioder uten webmastere på jobb.

Hvis det er korrekt at stedet var totalt uten webmaster for to hele døgn, synes jeg faktisk at det er noe som det er viktig at brukerne reagerer på.

Hvis du ser litt lenger ned på trådlisten, vil du kunne se at innlegg ble besvart av webmaster på lørdag, ergo har ikke dol vært uten tilsyn hele helgen.

Vi har den siste måneden brukt mye ressurser på å sletting. Denne helgen ble tre innlegg liggende i to døgn. Ser at noen av brukerne finner det uutholdbart. Vi mener at man av og til må påregne at slikt skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    12

  • Atene

    6

  • candyqueen_83

    5

  • Mary Poppins

    2

Gjest Moderator

Slik jeg ser det er det ikke smart at folk vet når det ikke er webmaster her. Da er det jo fritt frem i den perioden for de elementene som vil ødelegge..

Det er en av grunnene til at vi ikke besvarer detaljerte spørsmål om når webmaster har tilsyn med sidene og ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Betyr det at webmaster ikke er på jobb fra fredag i 15-tiden og ut helgen?

Du vil kunne se at det er blitt besvart spørsmål på webmasterforumet på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig ikke. Men folk må jo stå for det dem skriver.

Men kjære deg, tror du at folk bare kontakter webmaster for å få slettet ting de selv har skrevet?

Hadde det bare vært så vel:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser litt lenger ned på trådlisten, vil du kunne se at innlegg ble besvart av webmaster på lørdag, ergo har ikke dol vært uten tilsyn hele helgen.

Vi har den siste måneden brukt mye ressurser på å sletting. Denne helgen ble tre innlegg liggende i to døgn. Ser at noen av brukerne finner det uutholdbart. Vi mener at man av og til må påregne at slikt skjer.

Jeg skjønner det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Men kjære deg, tror du at folk bare kontakter webmaster for å få slettet ting de selv har skrevet?

Hadde det bare vært så vel:-)

Er man på et forum må man tåle at det står en del ting man egentlig ikke selv har lyst til å lese. Sånn er det bare. Går det ut på at det opplyses fullt navn er det en annen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er man på et forum må man tåle at det står en del ting man egentlig ikke selv har lyst til å lese. Sånn er det bare. Går det ut på at det opplyses fullt navn er det en annen ting.

Da er vi ikke enige.

Webmaster har forresten slettet innlegget, så h*n er enig i at man på DOL ikke godtar den formen for personsjikane som innlegget inneholdt (hvor jeg verken var avsender eller mottaker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr det at du mener at man som bruker skal oppføre seg som en gjest som aller nådigst takker pent for at man får lov til å være her og ikke kan eller bør si i fra ting man mener ikke er bra ved nettstedet?

De bruker tross alt innleggene våre skamløst i ymse publikasjoner, så noen krav og innvendinger må man få komme med.

''De bruker tross alt innleggene våre skamløst i ymse publikasjoner''

Det er noe av det du må godta for å kunne registrere deg her. Take it or leave it. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''De bruker tross alt innleggene våre skamløst i ymse publikasjoner''

Det er noe av det du må godta for å kunne registrere deg her. Take it or leave it. ;)

Det var ikke det som var poenget - men ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vi er ikke arbeidsgivere...

Da er vi ikke enige.

Webmaster har forresten slettet innlegget, så h*n er enig i at man på DOL ikke godtar den formen for personsjikane som innlegget inneholdt (hvor jeg verken var avsender eller mottaker).

Det var kanskje det innlegget som omhandlet en viss ost, som du refererte til i ditt innlegg i denne tråden, som du også fikk slettet?

Det er ok å be om sletting når det er sjikane på gang. Det er vel ingen uenige om. Men det er litt mye forlangt å forvente at DOL skal han 7/24 vakt på oss. Stikkprøver er helt ok for min del. De er vanligvis flinke til å slette, og jeg syns det har blitt mye mas den siste tida om ting som strengt tatt ikke er jobben deres å serve. Angrende innleggere og sånt. ELler det at noen ikke tåler flåsete svar på egne innlegg.

Begge deler er en del av prisen for å benytte et forum som dette, og vi må nesten bare leve med det om vi ønsker å henge her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi ikke enige.

Webmaster har forresten slettet innlegget, så h*n er enig i at man på DOL ikke godtar den formen for personsjikane som innlegget inneholdt (hvor jeg verken var avsender eller mottaker).

''(hvor jeg verken var avsender eller mottaker)''

JØLSEN & Mary Poppins?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''(hvor jeg verken var avsender eller mottaker)''

JØLSEN & Mary Poppins?

"(hvor jeg verken var avsender eller mottaker)

JØLSEN & Mary Poppins?"

Hva er poenget med å spekulere i det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kanskje det innlegget som omhandlet en viss ost, som du refererte til i ditt innlegg i denne tråden, som du også fikk slettet?

Det er ok å be om sletting når det er sjikane på gang. Det er vel ingen uenige om. Men det er litt mye forlangt å forvente at DOL skal han 7/24 vakt på oss. Stikkprøver er helt ok for min del. De er vanligvis flinke til å slette, og jeg syns det har blitt mye mas den siste tida om ting som strengt tatt ikke er jobben deres å serve. Angrende innleggere og sånt. ELler det at noen ikke tåler flåsete svar på egne innlegg.

Begge deler er en del av prisen for å benytte et forum som dette, og vi må nesten bare leve med det om vi ønsker å henge her.

''Men det er litt mye forlangt å forvente at DOL skal han 7/24 vakt på oss''

Det har vel ingen - heller ikke jeg - forlangt. Men jeg ønsker noe tettere oppfølging enn å slette først etter to døgn, ja. Det kunne ha vært enda verre enn dette, fullt navn f eks, outing osv.sett

Generelt synes jeg Webmaster her gjør en god jobb, og at det glipper litt innimellom har jeg heller ikke noe problemer med å godta.

Jeg reagerte egentlig mest på at broen over k (og canduqueen) mener vi er "gjester" og bare bør forlate stedet dersom man ikke liker det andre folk poster her.

Og på mer generelt grunnlag irriterer jeg meg over alt oppstyret som har blitt i denne tråden, akkurat som om det ikke er måte på hvor ille det er å være den som varsler i fra til webmaster om uheldige innlegg.

Men for all del - jeg kan gjerne slutte å sende mailer til webmaster om innlegg som jeg antar bør slettes ut fra den slettepolitikken som har vært rådende her. Jeg merker jeg blir mer sur enn nødvendig over denne tråden - også de innlegg som kanskje er ment å være "festlige".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"(hvor jeg verken var avsender eller mottaker)

JØLSEN & Mary Poppins?"

Hva er poenget med å spekulere i det???

Det var bare et enkelt spørsmål, der eg lurte på om det var du som hadde blitt trakasert av Jølsen.

Hverken mer eller mindre! :-)

Har du problemer med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare et enkelt spørsmål, der eg lurte på om det var du som hadde blitt trakasert av Jølsen.

Hverken mer eller mindre! :-)

Har du problemer med det?

Jeg kan ikke være sikker på hva det er morsan og atene har skrevet mail om, jeg kan bare anta, men det er vel en grunn til at det ikke har vært nevnt hva innlegget handlet om eller hvem som skrev det?

Denne tråden handlet om slettepolitikken til DOL, ikke om selve innlegget som skulle slettes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

''Men det er litt mye forlangt å forvente at DOL skal han 7/24 vakt på oss''

Det har vel ingen - heller ikke jeg - forlangt. Men jeg ønsker noe tettere oppfølging enn å slette først etter to døgn, ja. Det kunne ha vært enda verre enn dette, fullt navn f eks, outing osv.sett

Generelt synes jeg Webmaster her gjør en god jobb, og at det glipper litt innimellom har jeg heller ikke noe problemer med å godta.

Jeg reagerte egentlig mest på at broen over k (og canduqueen) mener vi er "gjester" og bare bør forlate stedet dersom man ikke liker det andre folk poster her.

Og på mer generelt grunnlag irriterer jeg meg over alt oppstyret som har blitt i denne tråden, akkurat som om det ikke er måte på hvor ille det er å være den som varsler i fra til webmaster om uheldige innlegg.

Men for all del - jeg kan gjerne slutte å sende mailer til webmaster om innlegg som jeg antar bør slettes ut fra den slettepolitikken som har vært rådende her. Jeg merker jeg blir mer sur enn nødvendig over denne tråden - også de innlegg som kanskje er ment å være "festlige".

Vi setter fortsatt pris på å bli tipset på mail om innlegg som bør slettes :-)

''Det kunne ha vært enda verre enn dette, fullt navn f eks, outing osv.sett

''

Hadde det vært verre ting, så ville det også blitt gjort noe med det raskere. Sidene var ikke helt uten tilsyn i helgen, men det ble ikke ansett som nødvendig øyeblikkelig å slette de tre innleggene Jølsen hadde postet. Den vurderingen er noen av dere uenige med oss i, og dere har valgt å uttrykke det både her og på mail. Vi merker oss at dere er kritiske, men det er ikke gitt at vi endrer prioriteringer som følge av det. Totalt sett mener vi at doktoronline har blitt fulgt opp svært tett den senere tiden, og at man ikke alltid kan forvente det perfekte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffekanna

Vi setter fortsatt pris på å bli tipset på mail om innlegg som bør slettes :-)

''Det kunne ha vært enda verre enn dette, fullt navn f eks, outing osv.sett

''

Hadde det vært verre ting, så ville det også blitt gjort noe med det raskere. Sidene var ikke helt uten tilsyn i helgen, men det ble ikke ansett som nødvendig øyeblikkelig å slette de tre innleggene Jølsen hadde postet. Den vurderingen er noen av dere uenige med oss i, og dere har valgt å uttrykke det både her og på mail. Vi merker oss at dere er kritiske, men det er ikke gitt at vi endrer prioriteringer som følge av det. Totalt sett mener vi at doktoronline har blitt fulgt opp svært tett den senere tiden, og at man ikke alltid kan forvente det perfekte :-)

Det må da vel være bra nok at dere prøver så godt dere kan. Ingen kan forvente noe mere. Dere gjør en god jobb.!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke den var så fjern jeg. Innimellom syns jeg det er litt mye syting til, og om webmaster.

Den skulle hit.

Skjønner du hva dette handler om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Skjønner du hva dette handler om?

Ja, skulle jeg ikke det? Det er et forum. Webmaster kan ikke sitte her 24/7 for å slette. Man kan ikke være på et forum om man ikke tåler det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi setter fortsatt pris på å bli tipset på mail om innlegg som bør slettes :-)

''Det kunne ha vært enda verre enn dette, fullt navn f eks, outing osv.sett

''

Hadde det vært verre ting, så ville det også blitt gjort noe med det raskere. Sidene var ikke helt uten tilsyn i helgen, men det ble ikke ansett som nødvendig øyeblikkelig å slette de tre innleggene Jølsen hadde postet. Den vurderingen er noen av dere uenige med oss i, og dere har valgt å uttrykke det både her og på mail. Vi merker oss at dere er kritiske, men det er ikke gitt at vi endrer prioriteringer som følge av det. Totalt sett mener vi at doktoronline har blitt fulgt opp svært tett den senere tiden, og at man ikke alltid kan forvente det perfekte :-)

;-)

Som sagt, min hovedirritasjon er ikke Webmaster, men alle andre som driver og synser her inne på en slik måte at man skulle tro at saken bare gjaldt at man ikke våger å stå for det man selv har skrevet, eller at man er hårsår eller vil ha hjelp til å rette opp små skrivefeil, "man må tåle litt når man er på et forum" og bla bla bla. Piss meg i øret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...